Industrija oglašavanja na webu okreće milijarde dolara u potrazi za novim klijentima, a novi patent Googlea osigurat će oglašivačima novi pogled na njihove reklame.
Projekt se zove „pay-per-gaze“ ili u slobodnom prijevodu „plati za pogled“ što na prvi pogled ne otkriva ekstremne novitete. Jer, i do sada su Googleovi oglasi funkcionirali na principu plati po pogledu (kliku), no ovo je doista revolucionaran koncept. Google je dobio odobrenje za senzor sličan onome na Google Glass naočalama, koji će biti u stanju prepoznati kako klijenti gledaju pojedini oglas, koliko dugo i kakva je njihova emocionalna reakcija na navedeni oglas.
Ovakav način praćenje oglasa, kao i samog oglašavanja neće biti ograničena samo na web oglase, nego će se širiti i na jumbo plakate, oglase u novinama, magazinima i slično... Na koji način će se distribuirati navedeni senzori, za sada nije poznato, ali je Google priopćio kako će podaci biti apsolutno anonimni, jer su se već sada pojavile špekulacije kako će ovo biti još jedan udar na privatnost korisnika. Bilo kako bilo, Google je odlučio uvesti novi način praćenja oglasa, koji će koristiti najmoderniju tehnologiju kao „pogonsko gorivo“...