Interakcija i donošenje odluka na temelju iskustava ostalih korisnika, upravo je to intencija Googlea, koji je na mobilne usluge Google Karte i Pretraživanje svim korisnicima odlučio ponuditi uslugu pojednostavljeno nazvanu “Pitanja i odgovori”.
Sasvim logičan potez internetskog diva, pogotovo u današnje vrijeme, kada se odluka o odabiru turističke destinacije, restorana, hotela ili bilo kojeg drugog mjesta na kojem nikada niste bili dobrim dijelom temelji na iskustvima korisnika ili posjetitelja koji već imaju iskustva s mjestom koje ćete vi prvi puta posjetiti.
Bez obzira na to radi li se o javnom mjestu, privatnoj tvrtki koja prodaje određene proizvode ili nudi usluge, od sada ćete unutar aplikacije Google Karte ili aplikacije Pretraživanje na Androidu imati mogućnost postavljanja pitanja u odjeljku koji je nazvan “Pitanja i odgovori”. Dok iščekujete odgovor na svoj upit, imate opciju odgovora na nečije pitanje, naravno pod uvjetom da imate iskustva s onim što netko drugi traži. Najrelevantnija i najtočnija korisnička iskustva odnosno odgovori pojavljivat će se na vrhu, a filtriranje i provjera relevantnosti u domeni je, dakako, Googleovih algoritama.
Google će kontaktirati i vlasnike poslovnih subjekata za koje korisnici postavljaju pitanja, kako bi što prije dobili što je moguće točniji odgovor, a svi oni koji imaju svoje poslovne subjekte na Google Kartama imat će mogućnost dodavanja sekcije “Često postavljana pitanja i odgovori”. Google je potvrdio da “Pitanja i odgovori” stižu svim korisnicima diljem svijeta, stoga provjerite svoje nadogradnje za Google Karte i Google Pretraživanje na vašim Android mobilnim uređajima.