Jedan od najvećih problema većine novih korisnika Tindera jest koju profilnu fotografiju odabrati. Fotografija treba biti dovoljno atraktivna, ali mnogi ne žele da bude previše nametljiva, kako ne bi odbila potencijalne partnere/partnerice. Iz Tindera su prošle godine objavili kako testiraju opciju baziranu na umjetnoj inteligenciji koja korisnicima pomaže u odabiru najbolje profilne fotografije, odnosno fotografije koja će im omogućiti najviše uspjeha na toj mreži za upoznavanje.
Ta opcija više nije u fazi testiranja te je Tinder predstavio službenu opciju nazvanu “Photo Selector” koja bi, to nije teško zaključiti, mogla postati iznimno popularna među korisnicima. Putem nje, dakle, korisnici daju otvorene ruke umjetnoj inteligenciji da među fotografijama, tj. selfijima iz njihove datoteke fotografija pronađu one najbolje i najatraktivnije.
Kako bi AI mogla pronaći najbolju fotografiju, prvo je potrebno snimiti selfie na temelju kojeg aplikacija stvara “jedinstvenu geometriju lica”, nakon čega krene s pretragom vaših slika pohranjenih na mobilnom uređaju, odnosno u oblaku.
Nakon pregleda svih selfija, opcija će vam predložiti 10 za koje umjetna inteligencija vjeruje da su najbolje, odnosno da će najbolje dogovarati na profilu te osobe na Tinderu.
Tinderova umjetna inteligencija trenirana je na fotografijama koje su odabrane na temelju podataka o uspješnosti profilnih slika na ovoj aplikaciji, a među inim, ti se podaci vezani i uz osvjetljenje i kompoziciju samih fotografija. Naravno, AI je trenirana i kako bi izbacila određeni tip fotografija kojima se krše pravila korištenja poput golotinje. Nova opcija, naglašavaju iz Tindera, napravljena je kako bi se olakšalo korisnicima koji često moraju pretraživati velike galerije fotografija kako bi pronašli idealnu sliku kao profilnu. Prema podacima ove kompanije, više od polovice njihovih korisnika ima te probleme, a u jednom istraživanju skoro 70 posto korisnika komentiralo je kako bi im AI opcija odabira najboljih fotografija pomogla.
Photo Selector prvo je dostupan na tržištu SAD-a, a iz Tindera su objavili kako će kasnije tijekom ljeta postati dostupna i na drugim tržištima.
Izvor: Tech Crunch