Društvene mreže su mrtve. Dugo živio Snapchat! Ovo je u naslovu svoje poruke zaposlenicima Snapa napisao njegov osnivač i izvršni direktor Evan Spiegel. Naglasio je kako je kompanija došla do točke preokreta - nakon nekoliko kvartala u kojima je zaustavljen rast prihoda i u kojima su zabilježeni problemi na tržištu oglašavanja te su otpustili dio zaposlenika, Evans kaže kako sada imaju priliku iskoristiti svoj puni potencijal.
Pri tome je podsjetio na sve što su dosad napravili na području podatkovne znanosti, sadržaja, proširene stvarnosti i monetizacije i to sada namjeravaju iskoristiti za poboljšanje performansi kompanije i za korisnike i za oglašivače. Fokus je na povezivanju nekoliko kritičnih projekata koji su od velike važnosti za dugoročan uspjeh kompanije, a ti projekti uključuju postavljanje prioriteta prema povećanju broja korisnika na tržištima Europe i Sjeverne Amerike, poboljšanje ciljanih oglasa i performansi te unifikaciju sadržaja i interakcije s oglasima kroz Spotlight i Stories.
Uspjeh u tim projektima ključan je ako Snap želi biti u dobroj financijskoj poziciji kako bi mogao napraviti sljedeći veliki korak prema planiranim AI proizvodima. Naglasio je kako tek dolazi vrijeme naočala s podrškom za proširenu stvarnost koje će nadvladati ograničenja pametnih telefona i korisnicima omogućiti puno bolje iskustvo korištenja. Zato je od velike važnosti da je Snap profitabilan sada, kako bi bio spreman za budućnost u kojoj imaju veliku šansu biti uspješni na tom tržištu.
U svojoj poruci, među inim, dotakao se i konkurenata na tržištu društvenih mreža. Kada su razvijali Snapchat, cilj je bio korisnicima omogućiti suprotno iskustvo od online natjecanja popularnosti koje je počelo s MySpaceom, a nastavilo se s Facebookom i Instagramom. Korisnici su bili pod konstantnim pritiskom da izgledaju savršeno online kako bi dobili lajkove i komentare i povećali broj pratitelja, dok su se oni samo htjeli zabavljati s prijateljima i obitelji.
Dok na konkurentskim platformama vlada kaos jer se preko njih povezuju pedofili, poziva na ustanke i preporučuje teroristička propaganda, CEO Snapa objasnio je kako je Snapchat platforma koja ljudima donosi sreću nudeći im opcije komunikacije i fokus na povezanost korisnika, što se pogotovo odnosi na tinejdžere.
Izvor: Business Insider