Prepuna brutalnosti i nasilja, Squid Game jedna je od serija koja nikoga neće ostaviti ravnodušnom. No to je i serija koja je u kratko vrijeme stekla nevjerojatnu globalnu popularnost te su maske kakve se nose u seriji postale vrlo tražena roba.
Iako službenih podataka nema, iz Bloomberga su, pozivajući se na izvore unutar kompanije, objavili neke detalje o gledanosti serije, kao i njenoj vrijednosti za Netflix. U prva 23 dana od premijere, 132 milijuna korisnika pogledalo je najmanje prve dvije minute serije, od čega je skoro 90 posto njih koji su počeli gledati, pogledalo barem 75 minuta, tj. više od jedne epizode. Što se tiče broja osoba koje su gledale seriju do kraja, riječ je o 66 posto onih koji su je počeli gledati, odnosno čak 87 milijuna ljudi. Jasno, ta će brojka rasti i dalje i vjerojatno neće proći previše vremena dok ne bude troznamenkasta.
Kada brojeve gledatelja prebacimo u sate gledanja, dolazimo do brojke od više od 1,4 milijardi sati provedenih uz Squid Game.
U istom Bloombergovom izvještaju naglašavaju se još dvije stvari. Prva je vrijednost Squid Gamea za Netflix te će ova serija generirati oko 900 milijuna dolara za kompaniju. Pri tome, treba uzeti u obzir da je ovdje nije riječ o zaradi od prodaje (jer serija je dostupna svim pretplatnicima), već je riječ o jedinstvenom izračunu ekipe iz Netflixa, a koji se odnosi na vrijednost, odnosno doprinos serije za ovaj videoservis.
Druga stvar odnosi se na investiciju u Squid Game, odnosno koliko bi ona iznosila u SAD-u. Naime, Netflix je u Squid Game uložio samo nešto više od 21 milijun dolara, dok stručnjaci filmske industrije pretpostavljaju da bi, da je serija snimana u SAD-u, ta investicija bila pet do deset puta veća. Ovakav uspjeh Squid Gamea mogao bi rezultirati povećanjem internacionalne produkcije te motivirati i druge filmaše da razmisle o snimanju serija izvan SAD-a, gdje bi mogli proći puno jeftinije.
Što se Netflixa tiče, oni su putem svog odvjetnika kontaktirali Bloomberg i poručili im kako su informacije koje su objavili samo za internu uporabu te da poduzimaju značajne korake kako bi ih zaštitili od objave. Ti koraci, očigledno, nisu bili dovoljno dobri jer su informacije o gledanosti ipak završile u javnosti.
Izvor: Gizmodo