Netflix svojim pretplatnicima omogućuje da u isto vrijeme gledaju sadržaj na više ekrana, no pretplatnički planovi namijenjeni su za osobe koje žive u istim kućanstvima. Dakle, dok roditelji gledaju filmove u jednoj sobi, djeca u drugoj sobi mogu gledati serije ili drugi sadržaj na Netflixu. No ono što se godinama događa, a čega su u Netflixu itekako svjesni, jest da pretplatnici često lozinke dijele s prijateljima koji ne žive u njihovim kućanstvima.
Tako mnogi koji nisu pretplatnici besplatno uživaju u sadržaju. Govoreći o tom problemu dijeljenja lozinki, prije pet godina suosnivač kompanija Reed Hastings rekao je kako je to nešto “s čim će morati živjeti” jer mnogi korisnici dijele svoje lozinke sa supružnicima i djecom, što je dopušteno, tako da je teško zaista prepoznati tko dijeli lozinku s prijateljima ili osobama kojima, prema pravila kompanije, ne bi smio.
Prema rezultatima istraživanja kompanije Magid, oko trećine korisnika dijeli svoje lozinke s drugim osobama, a s obzirom na to da je broj korisnika, kao i cijena dionice na burzi ovog videoservisa konstantno u porastu, iz tvrtke su odlučili da se neće previše zabrinjavati s dijeljenjem lozinki.
No čini se kako su u posljednje vrijeme ipak promijenili mišljenje jer se nekim korisnicima nedavno prilikom pokretanja Netflixa na ekranu pojavila poruka u kojoj im se poručuje da će im, ako ne žive s vlasnikom računa u istom kućanstvu, trebati vlastiti račun za nastavak gledanja videa. Također, korisnicima je mailom ili SMS-om poslan kod koji je potrebno upisati kako bi mogli nastaviti gledati sadržaj.
Iz Netflixa su za BBC komentirali kako provode test kojim žele osigurati da su osobe koje koriste njihove račune zaista za to i autorizirane, no još nije poznato hoće li se takve poruke uskoro početi pojavljivati i ostalim korisnicima, odnosno hoće li krenuti u obračun s osobama koje gledaju Netflix, ali ga ne plaćaju. Nije poznato koliko korisnika dijeli lozinku s osobama izvan svog kućanstva i time krše pravila korištenja, a slična pravila koja zabranjuju dijeljenje lozinki vrijede i za konkurentske servise poput HBO-a Go, Amazon Primea i Disneya+.