Sve donedavno na najvećim globalnim videoservisima poput Netflixa nisu se prikazivali oglasi, već smo sve serije i filmove mogli gledati bez prekidanja dosadnih reklama. No stanje na tržištu, odnosno sve veća konkurencija, kao i želja za novim izvorima prihoda i novim rastom napravili su svoje pa danas korisnici imaju izbor koji uključuje i plaćanje manje mjesečne pretplate, no uz prikaz oglasa uz filmove i serije.
Sličan pretplatnički model sada je najavio i Amazon. Povećanje izvora prihoda, kako prikazom reklama tako i povećanjem mjesečne pretplate, nužno je za daljnje investicije u kvalitetan sadržaj, objavili su iz Amazona razlog zbog kojeg su se odlučili na ovaj nepopularan potez. U istom priopćenju za javnost najavili su i kako će broj oglasa biti značajno manji u odnosu na reklame koje se prikazuju na klasičnoj televiziji.
Od početka sljedeće godine na određenim tržištima (na početku će to biti samo na nekim od najvećih tržišta na svijetu poput američkog, njemačkog i kanadskog, a brzo nakon toga proširit će se i na Francusku, Italiju, Španjolsku itd.) pretplatnicima njihova streaming servisa Prime Video počet će se prikazivati oglasi. Oni koji ne žele da im iskustvo gledanja kvare reklame morat će, naravno, platiti dodatnu svotu novca te će za njih porasti mjesečna pretplata. Za tržište SAD-a to povećanje pretplate iznosit će 2,99 dolara mjesečno, dok će cijene za ostala tržišta biti objavljene naknadno. I s takvom, povećanom pretplatom, iz Amazona kažu kako će njihov servis korisnicima pružati veliku vrijednost na ovom tržištu.
Kako je za BBC komentirala analitičarka Hanna Kahlert iz Midia Researcha, iako se mnogima ideja prikazivanja oglasa uz sadržaj za koji već plaćaju pretplatu ne sviđa, za neke to ipak nije loša ideja jer im je tako sadržaj s popularnih videoservisa dostupan po pristupačnijoj cijeni. Analitičar Insider Intelligence Max Willend kaže kako ovaj potez Amazona nije nikakvo iznenađenje jer su pretplatnički modeli s prikazom oglasa postati standard u ovoj industriji te je bilo samo pitanje vremena kada će se i ova kompanija odlučiti na prikaz reklama uz svoj videosadržaj.
Amazon će tijekom sljedećih nekoliko mjeseci korisnike obavijestiti o promjeni i prikazivanju oglasa, kako bi na vrijeme, ako žele, mogli promijeniti pretplatnički plan, odnosno ako ima takve promjene ne odgovaraju da mogu odustati od pretplate.