Biznis medija očito je sve zanimljiviji invertorima, koji su ih do sada u širokom luku izbjegavali, pa se tako sve više i češće ulaže upravo u taj sektor.
Do prije nekoliko godina bilo je teško čuti da je neki medij “digao” investiciju, no Mashable se tako našao među onima kojima je to pošlo za rukom. BuzzFeed i Upworthy su svakako dva najveća medija koji su pokupili investiciju, a tu je i Vox Media, kompanija koja u svom portfoliju ima tehnološku stranicu The Verge, gamerski site Polygon i SBNation koji se bavi sportom. Nedavno su uz pomoć investitora kupili još nekoliko stranica koje se više manje bave lifestyleom.
Također, Walt Mossberg i Kara Swisher, bivši novinari poznatog AllThingsD portala, uvjerili investitore koji su uložili u razvoj njihovog novog projekta Re/code koji se također bavi temama oko tehnologije.
Kako bi ostao u koraku s velikim igračima Mashableu je potreban kapital kojeg za sada ima dovoljno da uloži u razvoj sve popularnije stranice. Pete Cashmore, mladi poduzetnik i vlasnik stranice u svom je postu detaljno opisao ovaj potez, a ne sumnjamo kako je izrazito bitno za Mashable da prati sve moćnije konkurente.
Ranije se šuškalo da će CNN kupiti Mashable za 200 milijuna dolara, no od toga očito nije bilo ništa. Dakle, očito je da su i mediji počeli biti interesantni investitorima!