Michael Dell, CEO i osnivač uspješne kompanije Dell, jedan je od ranih korisnika Googleovog servisa Plus, koji mu je donio nove ideje u poslovanju.
Naime, Dell je na svom Google Plusu objavio kako razmišlja o korištenju Hangout-a u poslovanju, odnosno pitao je korisnike bi li oni htjeli komunicirati sa podrškom za korisnike putem videa.
Reakcije korisnika bile su više nego dobrodošle, no problem je u tome što Google Hangout trenutno ne podržava profil za poduzeća, stoga će Michaelova ideja ipak trebati pričekati dok Google ne objavi mogućnost Plusa za brandove i poduzeća.
No Dell nije naveo da će koristiti baš Googleov Hangout za podršku za korisnike, već je samo upitao korisnike što misle o tom načinu komunikacije. Dakle, moguće je da će Dell na svojim službenim stranicama uvesti video razgovore kako bi korisnicima njihovih računala olakšali uklanjanje i rješavanje problema.
Ova činjenica otvara mnoga brojna pitanja vezano uz budućnost Googleovog Plusa, odnosno internetski gigant usluge poput ideje Michaela Della mogao bi naplaćivati u premium verziji, misli tako Digitizor.com, a za što postoji i veliki potencijal.
Što vi mislite o video podršci za korisnike? Biste li ju koristili ili ste više osoba koja više voli biti anonimna?