Mnogi to mrze i gube vrijeme, a sada će takve naporne stvari odrađivati Googleova AI

Ova opcija trenutačno je dostupna samo nekim korisnicima, a nadamo se kako će što prije biti dostupna i u Hrvatskoj.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 31.01.2025. / 14:45

Robot razgovara, ilustracija (Foto: Getty Images)

Jedan od potencijala umjetne inteligencije jest da postane neka vrsta asistenta ljudima koji će u njihovo ime obavljati određene poslove i time ih osloboditi nepotrebnih stvari i omogućiti im više slobodnog vremena. Najbolji primjer za to jest nova opcija koju je Google ovaj tjedan omogućio dijelu korisnika u okviru svog Search Laba, a koju su prvi put prikazali još ranije.

Neugodno iznenađenje, ilustracija Francuzi predstavili pa brzo povukli AI chatbot: Ne zna zbrojiti 2 i 2, ali će vam zato dati recept za metamfetamin

Riječ je o mogućnost da Googleva AI, odnosno konkretnije, njihova nova opcija Ask for Me, kontaktira različite servise, frizere, automehaničarske radnje, restorane i slično kako bi se u vaše ime dogovorila oko termina posjete. Dakle, umjesto da vi nazovete npr. frizera ili restoran kako bi se dogovorili oko rezervacije termina - što ponekad može biti naporan i dug proces (ako vam se nitko ne javlja), to će za vas napraviti Google.

Za početak u Search Labu dostupne su samo dvije mogućnosti - kontaktiranje automehaničara i pedikera. Naravno, kako bi dobili rezervaciju upravo one usluge koja vam treba i upravo u vrijeme kada ćete biti slobodni, prije toga potrebno je dati konkretne upute Googleu.

Korisnicima koji aktiviraju tu opciju, prilikom pretrage automehaničarskih radnji i pedikerskih salona pojavit će se opcija “Ask for Me” te, ako je odaberu, prvo će morati Googleu dati konkretne podatke oko toga što trebate. Npr. kakav automobil imate, kakva vam usluga treba (redovito održavanje ili samo promjena ulja, zamjena gume i slično) te za kada želite rezervirati posjet.

Naravno, potrebno je ostaviti svoje osobne podatke, kao i mail i telefonski broj kako bi vas netko iz radnje mogao kontaktirati ako bude potrebno.

Satya Nadella Nakon objave šefa Microsofta svi guglaju ovaj pojam: Znate li što je Jevonsov paradoks?

Nakon toga Google će u vaše ime obaviti komunikaciju i sve dogovoriti te vas na kraju obavijestiti kada bi trebali doći u radnju.

U teoriji zvuči zanimljivo i korisno, a tek treba vidjeti kako će to izgledati u praksi te se ne bi trebali čuditi ako će upravo na ovakav način u nekoj budućnosti izgledati način na koji rezerviramo preglede, usluge i popravke, pri čemu bi komunikaciju i s druge strane također mogla voditi umjetna inteligencija, odnosno nekakav poseban chatbot prilagođen za poslovne korisnike.

Izvor: Tech Crunch

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti