Prije nekoliko dana Tesla je napokon objavila službene cijene svog pickupa Cybertruck. Kada ga je Musk prvi put najavio još 2019. godine, govorilo se kako će njegova cijena iznositi oko 40 tisuća dolara, pri čemu su iz kompanije naglasili kako se cijena može promijeniti. Od tada do danas svijet je prošao kroz koronakrizu, veliku inflaciju i poskupljenja, a to se odrazilo i na Cybertruck čija početna cijena iznosi čak 60 tisuća dolara.
Uz takvu cifru, jasno je kako ovo vozilo nije za svakoga, no zato Tesla već neko vrijeme priprema svoj prvi električni automobil za mase. Musk o njemu govori godinama te bi njegov najveći adut trebala biti cijena.
Tijekom jednog intervjua u kojem je glavna tema bila Cybertruck, Musk se dotakao i sljedeće generacije Teslinih vozila. Iako je naglasio kako ne smije govoriti o detaljima jer je Tesla ipak javna kompanija s čijim se dionicama trguje na burzi, spomenuo je jeftinije vozilo na kojem rade. Cijenu ovog puta nije spominjao, no s obzirom na to da se do sada govorilo o cifri od 25 tisuća dolara, za očekivati je kako Musk cilja taj cjenovni rang.
Musk je tako komentirao kako Tesla radi na jeftinijem električnom vozilu koje će proizvoditi u velikim količinama te je naglasio kako su već prilično napredovali na tom polju. Mislim da će revolucija u proizvodnji koja će se predstaviti s tim automobilom oduševiti ljude, rekao je izvršni direktor Tesle. Najjeftinija Tesla proizvodit će se u tvornici u Teksasu, a naknadno i u Meksiku.
Zanimljivo je kako je Musk početkom prošle godine rekao kako tada ne rade na razvoju jeftinijeg automobila, no kako im je to u planu za budućnost. Čini se kako je brzo promijenio mišljenje jer spomenuti napredak sigurno nije stigao preko noći. Ipak, iako sada znamo kako u kompaniji aktivno rade na ovom vozilu te je jasno kako očekuju veliku potražnju za njim, Musk ipak nije spomenuo kada Teslin najjeftiniji automobil možemo očekivati na tržištu.
Kako je pokazalo nedavno istraživanje kompanije JD Power, ključ za povećanje potražnje na tržištu električnih vozila upravo je u proizvodnji manjih i jeftinijih automobila. Iako su prosječne cijene e-vozila sve niže, oni su i dalje prilično skuplji od svojih konkurenata s benzinskim motorima. Zato sve više kompanija, uključujući i Stellantis i Volkswagen, a i Teslu, radi na razvoju što jeftinijih električnih automobila koji bi trebali privući milijune ljudi kojima su vozila s električnim motorima zanimljiva, no za njihov su budžet preskupa.
Izvor: Electrek