Nakon Teslina opsežnog opoziva vozila zbog zabrinutosti oko sigurnosti autopilota, nedavno izvješće tvrdi da Tesla ima najveću stopu nezgoda među svim automobilskim markama.
LendingTree, glavni američki igrač u auto kreditima i hipotekama, proveo je analizu isključivo usredotočenu na statistiku nesreća. Izvješće se suzdržava od upuštanja u razloge koji stoje iza Tesline povećane stope nesreća, samo naglašavajući promatrani fenomen.
Između 14. studenog 2022. i 14. studenog 2023., LendingTree bilježi nevjerojatnih 23,54 nesreće Teslinih vozila na 1000 vozača, nadmašujući sve druge proizvođače automobila. Ram s 22,76) i Subaru s 20,90, jedini su drugi proizvođači automobila s više od 20 nesreća na 1.000 vozača u istom razdoblju.
Povišena stopa nesreća doprinosi tome da Tesla ima drugu najveću stopu nesreća u SAD-u, 31,13, zaostajući samo za Ramom koji ima 32,90 nesreća na 1000 vozača. Razlika između stope nesreća i stope incidenata uključuje faktoriranje vožnje pod utjecajem (alkohola ili droga), prebrze vožnje i drugih faktora.
Za povećani broj nesreća Teslinih vozila sugerira se potencijalna krivnja značajki Teslinog autopilota i automatskog upravljanja. Prethodna istraga američkog ministarstva pravosuđa i nalazi američke Nacionalne uprave za sigurnost cestovnog prometa otkrili su 322 sudara koja su proizašla iz isključivanja autopilota. Kao što je spomenuto u nedavnom opozivu Teslinih vozila, lakoća s kojom vozači mogu prepustiti kontrolu Teslinom autopilotu rješava se kroz novo bežično ažuriranje. Problem je bio u tome što su vozači prelagano mogli prepustiti upravljanje vozila Autopilotu.
Iako navedeno izvješće može nepravedno označiti vozače Tesle kao najgore, ono nedvojbeno naglašava znatnu zabrinutost, i za Teslu, i za sigurnosne agencije.
Izvor: The Drive