Volkswagen priprema električnu verziju još jednog svog legendarnog automobila koji je prvi put prikazan još sredinom sedamdesetih. Golf GTI nabrijana je verzija najpoznatijeg Volkswagena (uz Bubu naravno) te bi je njemačka tvrtka trebala oživjeti u modernoj, odnosno električnoj verziji. Prikazani model za sada je samo koncept, no iz VW-a su najavili kako planiraju predstaviti i verziju namijenjenu masovnom tržištu.
Ova je verzija prikazana uoči početka sajma automobila u Munchenu kao ID. GTI. Dok se skraćenica GTI na Golfu odnosi na Grand Touring Injection, na električnoj verziji taj “I”, naravno, imat će drugo značenje - intelligence. Zanimljivo, iako je VW svoj električni model ID.3 najavio kao treći najvažniji automobil u povijesti, odnosno na tržištu električnih vozila trebao bi predstavljati ono što je Golf zadnjih desetljeća predstavljao na tržištu benzinaca i dizelaša, ipak su se odlučili da ne ponude GTI verziju tog modela.
VW ID. GTI (Foto: Volkswagen AG)
Koncept nabrijanog električnog vozila koji su predstavili tako nije baziran na modelu ID.3, već na manjem nadolazećem modelu ID.2all koji je predstavljen ranije ove godine i čija bi početna cijena trebala biti ispod 25 tisuća eura. Već po dizajnu ovog koncepta i različitim sportskim detaljima poput spojlera, velikog stražnjeg difuzora i crnih bočnih pragova jasno je kako je riječ o jurilici te bi i konačan model trebao izgledati slično.
VW ID. GTI (Foto: Volkswagen AG)
VW ID. GTI (Foto: Volkswagen AG)
Cijena GTI verzije nije objavljena, no kako je riječ o modelu kojem su u prvom planu performanse, nije teško zaključiti je kako će biti skuplji. Osim modela na kojem će biti baziran, nisu poznati drugi detalji vezani uz sam automobil - od snage motora do kapaciteta baterije i slično. Čini se kako će proći još neko vrijeme dok se ovaj koncept pretvori u stvarnost tako da ćemo do predstavljanja službenog modela vjerojatno čuti još brojne glasine o planovima kompanije vezane uz ovo vozilo. Ono što se može pretpostaviti, naglašavaju na Electreku, jest da bi ID. GTI trebao imati manje prostora u prtljažniku jer je ipak baziran na manjem modelu, a još jedna stvar koju možemo očekivati jest pogon samo na prednje kotače.
Iz VW-a spomenuli kako bi ovaj automobil mogao imati i opciju koju su nazvali “GTI Experience Control”. Riječ je o novom sustavu koji vozačima omogućuje veću kontrolu na različitim opcijama dinamike vožnje. Pri tome se spominje neobična opcija dodavanja zvuka kako bi vozač stekao dojam da vozi jurilicu koju pokreće benzinski motor.
Izvor: Electrek