Ono što je Xiaomi napravio na tržištu električnih automobila izgleda pomalo nevjerojatno. Kineska kompanija prije samo tri godine najavila je ulazak na ovo tržište, a onda se početkom godine njihov prvi automobil SU7 pojavio u prodaji. Iako je Xiaomi poznat po mobitelima, tabletima i ostalim proizvodima potrošačke elektronike, njihov automobil u kratko je vrijeme privukao brojne ljude. Potražnja za modelom SU7 iznenadila je i najveće optimiste u Xiaomiju, a nakon samo 230 dana uspjeli su proizvesti 100 tisuća automobila te bi ta brojka do kraja ove godine mogle premašiti 120 ili čak 130 tisuća komada.
Više smo puta pisali o ovom automobilu i njegovoj kvaliteti, a najveća pohvala za SU7 došla je od izvršnog direktora Forda Jima Farleyja. Oni su prebacili jedan model u SAD te je Farley rekao kako je oduševljen performansama i iskustvom koje pruža vožnja u tom automobilu. Gotovo je teško dobiti veću pohvalu od toga da jedan direktor automobilske kompanije, umjesto vozila svog brenda, svaki dan vozi automobile konkurentske kompanije. I to još kompanije iz Kine.
Na krilima ovog (neočekivanog) uspjeha Xiaomi se priprema za budućnost te su, s obzirom na to da su s prvim automobilom ljestvicu svog uspjeha digli prilično visoko, porasla i očekivanja od njihova sljedećeg automobila.
Zahvaljujući novom izvještaju objavljenom krajem prošlog tjedna saznali smo da će sljedeći Xiaomijev automobil biti vozilo iz SUV kategorije. Novi model, za koji još nije poznato kako će se zvati (razvija se pod kodnim imenom MX11), Xiaomi bi mogao predstaviti već početkom sljedeće godine. Još ranije izvršni direktor Xiaomija Lei Jun dao je do znanja kako bi novi automobil mogli predstaviti u ožujku, tako da nas zaista dijele mjeseci od njegova predstavljanja.
Od novog kineskog SUV-a možemo očekivati da bi će biti baziran na istoj platformi kao i SU7 te će dijeli iste komponente, no spominje se jedinstven dizajn s "glatkim bočnim linijama". Tek ćemo tijekom predstavljanja saznati što to konkretno znači jer na jedinoj dosadašnjoj fotografiji ovog automobila koja je procurila na internetu, ne možemo dobiti dojam o dizajnu.
Kada se pojavi na tržištu, očekuje se kako će Xiaomijev SUV biti konkurent Teslinu Modelu Y na sličan način na koji je SU7 konkurent Modelu 3, a o njegovu uspjehu veliku bi ulogu mogla imati i cijena, koja, naravno, još nije poznata.
Izvor: EV Arena