Nissanov LEAF jedan je od pionira na tržištu električnih vozila. Automobil koji se pojavio 2010. jedno je vrijeme dominirao ovim tržištem, no dolaskom sve jače konkurencije počeo je gubiti udio i polako pao u drugi plan. Osim nadogradnje Leafa, Nissan je s vremenom predstavio i još jedan model (Ariya), a njegovi planovi za budućnost, kao i većine drugih automobilskih proizvođača, prvenstveno su orijentirani na elektrifikaciju.
U njihovim planovima s kojima do kraja desetljeća želi napasti konkurenciju i zauzeti što veći udio na tržište električnih vozila nema mjesta za LEAF, odnosno barem ne za model kakav se proizvodi danas. Još prošle godine mrežom su se proširile informacije o tome kako u kompaniji razmišljaju o umirovljenju ovog modela, a sada smo saznali neke nove informacije o njegovu nasljedniku, odnosno automobilu koji bi ga trebao zamijeniti.
Naime, iz Nissana su u svom izvještaju koji su poslali jednom britanskom državnom odboru, a vezano za proizvodnju baterija, napisali kako će s proizvodnjom nasljednika LEAF-a početi 2026. godine, i to u njihovoj tvornici u Sunderlandu. Planovi vezani uz tu tvornicu također su vezani uz elektrifikaciju pa će do 2028. godine većina automobila koji će se sastavljati u njoj imati električne motore.
Konkretne informacije o tome kakav će biti njegov nasljednik, odnosno automobil koji će ga zamijeniti nema, no zato su na Electreku, na temelju informacija koje su objavili portali koji prate ovu industriju, napisali što možemo očekivati. A ono što ne trebamo očekivati jest model koji će dizajnom podsjećati na aktualno vozilo, a možda čak neće imati niti to ime, već bi se ekipa iz Nissana mogla odlučiti na okretanje potpuno nove stranice za ovaj model.
To bi se, osim vjerojatno u promjenu imena, trebao odraziti i u promjeni dizajna i izgleda samog automobila koji bi trebao biti kombinacija coupea i SUV-a poput koncepta Chill Out koji je tvrtka prikazala prije dvije godine, samo bi njegov dizajn trebao biti manje futuristički, ali svakako moderan. Što se platforme tiče, ona bi trebala biti ista ona koju koristi još jedan Nissanov električni automobil Ariya.