Tesla je ugasila tim za označavanje podataka koji radi na njihovom Autopilotu, otpustivši gotovo 200 zaposlenika i zatvorivši njihov ured u San Mateu u Kaliforniji, prenose američki mediji.
Navedena otpuštanja dolaze usred šireg smanjenja broja radnih mjesta u Tesli. Međutim, ta su otpuštanja bila usmjerena na osoblje koje se nekoć smatralo kritičnim za Teslin napredni sustav pomoći vozaču Autopilot, a posebno napore izvršnog direktora Elona Muska da dalje razvije automatizirane funkcije vožnje kroz opcijski FSD sustav vrijedan 12.000 dolara u maloprodaji.
Tesla tako više nema stotine zaposlenika za označavanje podataka koji su radili u timu za autopilot u San Mateu i Buffalu u New Yorku. Ured u San Mateu imao je 276 zaposlenika, a nakon otpuštanja njih 195 djelatnika, taj je tim je ostao s 81 radnikom, za kojeg izvori kažu da će biti premješten u drugi ured.
Većina radnika u uredu u San Mateu radila je na umjereno niskokvalificiranim poslovima s niskom plaćom, kao što je označavanje podataka autopilota, što uključuje utvrđivanje je li Teslin algoritam dobro ili loše identificirao objekt, prema jednom izvoru. Isti izvor je napomenuo kako se pričalo da su otpuštanja ovog tima mjesecima na stolu, te da će ukupan posao biti prebačen na ured u Buffalu.
Ako Tesla doista neće angažirati više uređaja za označavanje podataka i drugih zaposlenika za rad na Autopilotu, za što su tvrdili da je ključno za obuku dubokih neuronskih mreža koje mogu pomoći u poboljšanju potpunog samovozećeg beta softvera, što će se onda dogoditi s tom tehnologijom? Možda će Tesla promijeniti kurs prema svom pristupu autonomiji koji se temelji samo na viziji i početi uvoditi lidar i radar u svoja vozila.
Svi dobili zapravo otkaz?
Američki mediji pišu i da je većina "otpuštanja" koja je započela krajem svibnja u Tesli, u stvarnosti bila otkaz na temelju učinka.
Otpuštanje zaposlenika na temelju uspješnosti omogućuje svakoj tvrtki priliku da izbjegne prolazak kroz određene zakonske zahtjeve kao što je Zakon o prilagodbi i prekvalifikaciji radnika (WARN), koji pomaže osigurati unaprijed obavijest u slučajevima kvalificiranog zatvaranja pogona i masovnih otpuštanja.
Doista, prošlog tjedna, dvoje bivših zaposlenika Tesle podnijelo je tužbu protiv proizvođača automobila navodeći da tvrtka nije dostavila 60 dana unaprijed predviđenih saveznim zakonom tijekom nedavnog kruga otpuštanja.
Protiv Tesle se također vodi grupna tužba za koju izvori kažu da svakodnevno regrutira sve više odbačenih radnika.
Izvor: Tech Crunch