Odlična vijest za ljubitelje YouTubea: Jedan tip oglasa više neće kvariti užitak gledanja videa

Iz Googlea su zaključili kako su takvi oglasi disruptivni za gledatelje i više im se neće prikazivati.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 08.03.2023. / 15:00

Sreća (Foto: Getty Images)

Najpopularniji videoservis na svijetu YouTube besplatan je za korištenje, no korisnici cijenu gledanja ipak plaćaju pregledavanjem brojnih oglasa koji se konstantno prikazuju. Za one koji u YouTubeu žele uživati bez prikaza oglasa, Google ima rješenje kroz plaćanje mjesečne pretplate. Jasno, većina korisnika ipak odabire besplatan pristup YouTubeu te tako pristaju na gledanje oglasa uz omiljene videozapise.

Slika nije dostupna Kreatori trljaju ruke: Od 1. veljače YouTube im nudi još jednu priliku za zaradu

Oglasi se prikazuju na različitim mjestima na stranici i u različitim formatima, a jedan od formata koji definitivno negativno utječe na iskustvo gledanja su pop-up oglasi koji se prikazuju u donjem dijelu videa. Takav tip oglasa prikazuje se samo na stranici YouTubea na računalima, ne i na mobilnim aplikacijama, a dobra vijest je da se uskoro više neće prikazivati niti na računalima.

Kako su objasnili iz Googlea, takav tip oglasa pokazao se “disruptivnim za gledatelje” te od 6. travnja ove godine ukidaju prikaz oglasa koji se prikazuju iznad videa.

Mnogi će korisnici pozdraviti ovakvu odluku Googlea koji će, naravno, jedan oblik oglašavanja zamijeniti drugom i učinkovitijom vrstom oglasa. Što to konkretno znači, nije poznato, no postoji mogućnost da će se povećati broj oglasa koji se prikazuje prije ili sredinom prikaza videozapisa na YouTubeu.

Slika nije dostupna YouTube najavio promjene: Botovi bi korisnike mogli poslati na time-out

Što se kreatora tiče, odnosno osoba koje zarađuju od oglašavanja na svojim kanalima na YouTubeu, ova će odluka na njih imati “ograničeni učinak” te unutar YouTubea Studia više neće moći aktivirati takav način monetizacije sadržaja. Na raspolaganju će im i dalje mogućnost zarade kroz druge oblike oglašavanja, uključujući i nedavno predstavljenu opciju označavanja proizvoda putem koje će unutar samog videa moći označiti proizvode koje koriste.

Izvor: 9to5 Google


 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti