“Otac iPoda” savjetuje dizajnere: Radite proizvode koji će svakoj osobi dati supermoći

Tijekom gostovanja na panelu iskoristio je priliku za predstavljanje svog priručnika za sljedeću generaciju dizajnera proizvoda.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 02.12.2021. / 10:30

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Ime Tonyja Fadella dobro je poznato svim ljubiteljima Applea, kao i malo boljim poznavateljima tehnologije. Iako je na početku svoje karijere bio prilično neuspješan poduzetnik - sam je priznao da je kompanija koju je osnovao u devedesetima imala 80 izlaganja pred investitorima i fondovima te je svaki put odbijena, život mu se promijenio kada je upoznao Stevea Jobsa.

Slika nije dostupna Da je danas živ, evo zbog čega bi Steve Jobs bio jako zabrinut

Prvom čovjeku Applea svidjela se Fadellova ideja o malom glazbenom playeru s tvrdim diskom te popratnom online trgovinom glazbe koju je Apple na kraju i pretvorio u stvarnost, nakon čega su mnogi Fadella prozvali “ocem iPoda”.

On je nedavno gostovao na panelu Slush 21 na kojem je, među inim, govorio o problemima s kojima se suočavaju poduzetnici prilikom razvoja i dizajna novih proizvoda. Njihov pristup dizajnu, rekao je, baziran je na pogrešnim prioritetima.

Ono što je od najveće važnosti prilikom razmišljanja i dizajniranja novih proizvoda, jest shvaćanje što ljudima treba ili će im trebati: Morate biti sigurni da rješavate problem koji tek počinje mučiti ljude. Pri tome ne misli da s takvim proizvodima treba uraniti 20 godina, čak i ako postoji tehnologija, već i samim ljudima, koji bi trebali kupovati takve proizvode, treba biti jasno kakve probleme pokušavate riješiti.

Mlade poduzetnike koji tek kreću s pokretanjem kompanija i razvojem proizvoda savjetovao je da se fokusiraju na stvaranje nečeg što će svakoj osobi dati supermoći, a ne na razvoj proizvoda s kojima žele impresionirati inženjere.

Slika nije dostupna Upornost se isplati: Nakon što su ga investitori odbili čak 80 puta, pristupio je Appleu i ušao u povijest

Gostovanje na panelu Fadell je iskoristio i za predstavljanje svog priručnika za sljedeću generaciju dizajnera proizvoda koji će se u prodaji pojaviti u svibnju 2022. Nije rekao previše detalja o priručniku, no naglasio je kako je riječ o neortodoksnom vodiču za kreiranje stvari vrijednih izrade.

Izvor: Tech Radar

 

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti