Ime Tonyja Fadella dobro je poznato svim ljubiteljima Applea, kao i malo boljim poznavateljima tehnologije. Iako je na početku svoje karijere bio prilično neuspješan poduzetnik - sam je priznao da je kompanija koju je osnovao u devedesetima imala 80 izlaganja pred investitorima i fondovima te je svaki put odbijena, život mu se promijenio kada je upoznao Stevea Jobsa.
Prvom čovjeku Applea svidjela se Fadellova ideja o malom glazbenom playeru s tvrdim diskom te popratnom online trgovinom glazbe koju je Apple na kraju i pretvorio u stvarnost, nakon čega su mnogi Fadella prozvali “ocem iPoda”.
On je nedavno gostovao na panelu Slush 21 na kojem je, među inim, govorio o problemima s kojima se suočavaju poduzetnici prilikom razvoja i dizajna novih proizvoda. Njihov pristup dizajnu, rekao je, baziran je na pogrešnim prioritetima.
Ono što je od najveće važnosti prilikom razmišljanja i dizajniranja novih proizvoda, jest shvaćanje što ljudima treba ili će im trebati: Morate biti sigurni da rješavate problem koji tek počinje mučiti ljude. Pri tome ne misli da s takvim proizvodima treba uraniti 20 godina, čak i ako postoji tehnologija, već i samim ljudima, koji bi trebali kupovati takve proizvode, treba biti jasno kakve probleme pokušavate riješiti.
Mlade poduzetnike koji tek kreću s pokretanjem kompanija i razvojem proizvoda savjetovao je da se fokusiraju na stvaranje nečeg što će svakoj osobi dati supermoći, a ne na razvoj proizvoda s kojima žele impresionirati inženjere.
Gostovanje na panelu Fadell je iskoristio i za predstavljanje svog priručnika za sljedeću generaciju dizajnera proizvoda koji će se u prodaji pojaviti u svibnju 2022. Nije rekao previše detalja o priručniku, no naglasio je kako je riječ o neortodoksnom vodiču za kreiranje stvari vrijednih izrade.
Izvor: Tech Radar