Čini se kako su proizvođači električnih vozila postavili cijenu od oko 25 tisuća eura kao neku donju granicu po kojoj bi mogli ponuditi najpristupačnije modele svojih vozila s električnim motorima. Barem za sada. Volkswagenov nadolazeći automobil ID.2 trebao bi stajati upravo oko 25 tisuća eura, a slični su planovi i Citroena za e-C3, kao i za Renault koji će svoju legendarnu peticu predstaviti i u električnom ruhu.
Rastućem broju kompanija koje na tržištu žele konkurirati sa što povoljnijim vozilima pridružit će se i Fiat koji planira predstaviti električnu verziju svoje Pande koja trebala bi biti bazirana na istoj platformi kao i Citroen e-C3 (oba brenda dio su Stellantisa). Ovaj automobil čija bi se cijena također trebala kretati oko 25 tisuća dolara na tržištu očekujemo u srpnju sljedeće godine.
Fiatove ambicije na ovom tržištu iznimno su velike, a najbolje ih opisuje jedna ranija izjava izvršnog direktora tvrtke Oliviera Francoisa koji je rekao kako žele postati “Tesla za narod”, pri čemu bi automobili poput cjenovno povoljno električne Pande mogli imati ključnu ulogu u tim planovima. Panda na struju mogla bi biti električno vozilo koje svi nestrpljivo iščekuju jer se od njega očekuje optimalan omjer troškova i funkcionalnosti, komentirali su na AreniEV. Tek trebamo saznati više detalja o opcijama koje bi Panda EV trebala donijeti, a za sada se spominje samo doseg koji bi trebao biti već od 300 km te dužina od oko 4 metra.
Fiat je prvu Pandu predstavio još 1980. godine te su do danas predstavljene tri generacije, a sljedeću očekujemo sredinom sljedeće godine. Za one kojima je Panda zanimljiva, ali nisu ljubitelji električnih motora, dobra je vijest kako Fiat sljedeće godine planira predstaviti i verziju Pande s motorom s unutarnjim izgaranjem.