Malo po malo bližimo se trenutku kada će se tiskani mediji prebaciti u digitalne, htjeli mi to ili ne, jer brojke pokazuju ograman rast prodaje tableta, što znači da nismo daleko.
Možda se neki neće složiti s tim da će digitalni tisak nestati, no i sam smatram da se to neće dogoditi tako dugo dok tableti ne postanu pristuni u gotovo svakom kućanstvu, a isto tako vjerujem kako nam neće trebati još dugo da se to dogodi.
I dok neki čekaju, neki već rade na svojim verzijama magazinima, neki zamišljaju kako će to izgledati, a jedno je sigurno — bit će zabavno za čitanje. Poanta digitalnih magazina je to što pružaju mogućnosti koje tisak ne može, primjerice interaktivan sadržaj koji još više zbližuje čitatelje s sadržajem, a znamo da je to vrlo teško izvesti sa statičinim i pomalo dosadnim papirom.
Da i mi vjerujemo u koncept magazina govori činenjica da smo izdali već šest izdanja ZIMO Magazinea koji polako postaje sve zanimlijviji (čekajte samo da vidite sljedeći broj). Webovi postaju prenatrpani svime i svačime i teško je fokusirati se na sadržaj, dok to kod magazina nije slučaj jer vam je u fokusu magazin, a ne raznorazni sidebarevi prepuni reklama koje vrište na sve strane. Sve to se može isporučiti korinisniku na daleko zanimljiviij i suptilniji način.
Kako ćemo konzumirati sadržaj na tabletima pokazuje ovaj video u kojem su neke stvari pokušali predvjeti iz kompanije Bonnier.