U svom svakodnevnom poslu kreativci, agencije i studiji za dizajn često koriste Adobeove grafičke i videoalate, a u skladu s vremenom u kojem živimo ta kompanija sve veći značaj i pozornost daje i umjetnoj inteligenciji.
Tvrtka je već predstavila alat Firefly, namijenjen uređivanju i obradi fotografija, koji je prilično zadivio svojim mogućnostima jer se uz samo jednu ili nekoliko tekstualnih uputa može fantastično urediti postojeća slika ili stvoriti potpuno nova. Adobe je sada mogućnosti umjetne inteligencije odlučio primijeniti i na alate za stvaranje i obradu videozapisa te su predstavili i Firefly za video, koji će biti dostupan u verziji Premier Pro. U videozapisu objavljenom na Adobeovim stranicama prikazani su načini na koje će se umjetna inteligencija moći iskoristiti za poboljšanje, odnosno ubrzanje stvaranja videa.
Firefly tako može prepoznati o čemu se radi u videu te prilagoditi scene kako bi video bio atraktivniji, odnosno kako bi se izdvojile i naglasile određene scene. Na primjer, originalni video u kojem se govori o opremi za penjanje AI je preuredio tako da se, kada žena u videu govori o stavljanju posebnih tenisica, one prikažu u prvom planu.
Također, samo s tekstualnim upisima mogu se mijenjati boje i gradijenti boje, bilo da je riječ o posvjetljenju lica osobe unutar videa ili cijele scene da ona bude prikazana kao jutarnja ili večernja. U videa se na isti način mogu ubacivati i logotipi, kartice s imenima, fontovi i slično te ih animirati i mijenjati njihov prikaz. Sve, dakle, bez ikakvog znanja alata za uređivanje videa, samo tekstualnim upisom. Slično je i s glazbom te se na temelju upisa može dodati glazba koja će biti prikladna za videozapise.
Dakle, zahvaljujući napretku umjetne inteligencije, čini se kako bi grafički dizajneri i producenti videozapisa trebali naučiti, odnosno razviti još jednu vještinu, a to je postavljanje što točnijih upita alatima za AI, koji će onda preuzeti stvar u svoje digitalne ruke i urediti fotografije i videa. Time bi AI trebao dizajnerima olakšati njihov posao i omogućiti im da se više bave samom kreativom, a manje alatima, no velika je opasnost da bi mnogi zbog umjetne inteligencije mogli izgubiti svoj posao, što se već počelo i događati.
Izvor: Adobe