Prva epizoda hit projekta 'Startaj Hrvatska' predstavila je prvi proizvod četvrte sezone – smrznuti desert na štapiću 'Daš pops' iza kojega stoji zagrebačka ekipa – Marko Šepetavc, Mia Grbavac te Azra Hadžić Josipović. 'Daš pops' deserti ručno su rađeni, a pomno osmišljavana receptura na kraju je iznjedrila proizvod koji ne sadrži dodatne arome i aditive, već punoću okusa crpi upravo iz kvalitete samih ekoloških sirovina i namirnica.
Kako je Marko intolerantan na laktozu, a njegova kći na mliječne proteine, sama ideja izrade ovakvog deserta, za njega ima i osobnu notu. Smrznuti deserti pogodni su i za one intolerantne na laktozu jer ne sadrže mlijeko, nose oznaku vegan, a osim odraslih u njima mogu uživati i bebe. Iako su vjerovali u svoj proizvod, nisu očekivali da će biti toliko popularan.
Davno kad sam to upisao u tekicu, nisam mislio da će mi to biti primarni posao, ali prerastao je u to i sve je više dio mene, govori Marko koji je oduvijek sanjao kako će se baviti izradom smrznutih slastica te dodaje: Mi smo vječna djeca i zbog toga smo odlučili raditi ovo što radimo.
Osim što je posao postajao sve uspješniji, Marko je i proširio obitelj te dobio i sina.
Bilo je jako izazovno, htio sam biti najbolji tata koji mogu biti, a s druge strane imaš i posao koji treba odraditi, ispričao je sa suzama u očima.
Svoj proizvod, Marko, Mia i Azra predstavili su na audiciji za „Startaj Hrvatska“.
Teško se probijati u prodaji. Uvijek si na početnoj poziciji koja traje dosta dugo i nikako da dođeš do odskočne daske, a ovaj je projekt upravo to, kazao je.
Na sastanak s g. Helmutom Fenzlom, predsjednikom Uprave SPAR Hrvatska koji im je obznanio da su prošli audiciju te ulaze u projekt, došli su Marko i Mia.
Mi u SPAR-u podržavamo inovativne proizvode, naročito ako su dobrog okusa, rekao im je g. Fenzl, a ubrzo su doznali da će njihova narudžba iznositi 24.000 komada smrznutog deserta, što ih je poprilično i iznenadilo i obradovalo.
U kalup nam stane 28 komada, ali imamo dva kalupa, rekla je Mia, a Marko je zaključio da će im trebati puno vremena da bi isporučili naručenu količinu. Nitko od nas neće spavati, dodao je.
No, dinamičan trio uspio je proizvesti cijelu narudžbu i njihovi se proizvodi nalaze na policama SPAR-a.
Doći na police ovako velikog lanca kojeg svakodnevno posjećuje mnogo ljudi, nešto je što nismo mogli ni zamisliti niti u najluđim snovima. Jako smo uzbuđeni oko ovoga i jedva čekamo reakcije i dojmove kupaca. Nadamo se da će svatko naći neki okus za sebe. Sada će i oni intolerantni na laktozu sebi moći izabrati svoju slasticu, rekao je Marko.
Osim 'Daš Pops', u emisiji 'Startaj Hrvatska', koju gledatelji imaju priliku pratiti nedjeljom na Novoj TV, upoznat ćemo se sa životima još sedmero malih poduzetnika i njihovim prvim velikim koracima u poduzetničkim vodama. U ostvarenju tih ambicija pomaže im SPAR Hrvatska na čijim posebnim plavim policama možete proći njihove proizvode već danas.