Automobilska industrija u velikim je problemima zbog nestašice čipova. Nakon potpunih poremećaja na tržištu nastalih zbog novog koronavirusa, ove godine situaciju je zakomplicirao rat u Ukrajini, ali i novi val pandemije u Kini koja je, u skladu sa svojom taktikom zero covida, ponovno ušla u lockdown. Zaključavanja u Kini osjećaju se u cijelom svijetu jer dolazi do zastoja u proizvodnji i lancima nabave.
Već smo pisali o načinima na koji se kompanije snalaze u ovakvoj situaciji - neki pauziraju proizvodnju, dok druge kompanije proizvode automobile bez svih dijelova te ih namjeravaju ugraditi naknadno. U Mercedesu su se na taj problem odlučili odgovoriti kolektivnim godišnjim odmorom u brazilskim tvornicama.
Kako prenose na Reutersu, od 18. travnja pa do 3. svibnja utihnut će proizvodnja u dvije tvornice u brazilskim državama Sao Paulo i Minas Gerais, a više od 5 tisuća radnika dobit će dva tjedna kolektivnog godišnjeg odmora. Iz ove kompanije naglasili su kako će, zbog problema s globalnom nestašicom čipova, u tim tvornicama morati prilagoditi proizvodnju kamiona, kamionskih kabina i dijelova za autobuse i automobile.
Ovo je već drugi put da Mercedes u Brazilu mora slati radnike na kolektivni godišnji odmor te su se na isti potez u jednoj tvornici odlučili i tijekom prošlog mjeseca.