Tesla je dominantna kompanija na tržištu električnih automobila, a kako bi zadržala svoju dominaciju i povećala potražnju za svojim vozilima, od početka godine nekoliko je puta prilagodila cijene svojih automobila, uključujući i dva značajna pojeftinjenja. Kako je u jednom nedavnom intervjuu komentirao izvršni direktor Renaulta Fabrice Cambolive, Muskova kompanija time je poslala upozorenje konkurentskim proizvođačima automobila koji se bore za svoj dio kolača na tržištu električnih vozila.
Dio analitičara smatra kako je tim potezom Tesla započela cjenovni rat na tržištu, na što je morala reagirati konkurencija sličnim potezima, na zadovoljstvo svih (potencijalnih) kupaca vozila s električnim motorima. S obzirom na to da su električni automobili i dalje skuplji od vozila iste kategorije s motorima s unutarnjim izgaranjem, jasno je kako je kupcima cijena od primarnog interesa.
Upravo zbog toga, smatra Camobolive, niže cijene ionako iznimno popularnih Teslinih vozila predstavljaju veliki izazov za konkurenciju. Renault je tako reagirao i snizio cijenu svog električnog Meganea, no ne za tako veliki iznos kao i Tesla, no i to je dovelo do povećanja potražnje i prodaje ovog automobila. To vjerojatno neće biti jedina reakcija Renaulta na rat cijenama te prvi čovjek francuske tvrtke kaže da analiziraju situaciju na svakom pojedinačnom tržištu i na temelju te analize donose odluke o potencijalnim prilagodbama.
Za očekivati je da će se potražnja za električnim automobilima značajno povećati kada postanu dostupni još jeftinija e-vozila, što je uz trenutačne cijene sirovina i ostale troškove iznimno izazovno. No o tome već dugo vremena razmišlja Elon Musk i zaista planira Teslu cijene od oko 25 tisuća dolara, no pitanje je kada će takav automobil zaista postati dostupan. I Volkswagen ima slične planove te su nedavno predstavili konceptni automobil ID.2all koji bi se na tržištu trebao pojaviti za dvije godine, uz cijenu manju od 25 tisuća dolara.
Izvor: Electrek