Nakon otkrića zviždačice Haugen u negativnom utjecaju Instagrama na mlade, a pogotovo na djevojčice, osim što su se brojni mediji raspisali o tome, ništa se konkretno nije dogodilo. Iz Facebooka, odnosno Mete te su informacije demantirali, dok su ostale kompanija nastavile koristiti društvene mreže kao i prije, jer to im je kanal s kojim komuniciraju sa svojim korisnicima i na kojem se oglašavaju.
No jedna je kompanija ipak odlučila nešto napraviti kako bi ukazala na te probleme i negativan utjecaj društvenih mreža na mentalno stanje ljudi. Lush Cosmetics tako će od ovog petka ugasiti svoje račune na Facebooku, Instagramu, TikToku i Snapchatu. Ova kompanija, koja je naročito popularna među mladima, generacijom Z i milenijalcima, već je prije dvije godine privremeno odustala od društvenih mreža te je ugasila profile u Velikoj Britaniji.
Tada su rekli kako su umorni od borbe s algoritmima te da žele direktno razgovarati sa svojim korisnicima. Sada su razlozi odustajanja drukčiji i bit će zanimljivo vidjeti hoće li i druge kompanije krenuti njihovim smjerom ili će ostati usamljeni u svom potezu. Prilikom najave napuštanja društvenih mreža naglasili su kako rade proizvode koji pomažu ljudima da se opuste i posvete pažnju sebi i svojoj dobrobiti, dok su društvene mreže postale upravo suprotno - dizajnirane su kako bi ljudi po njima beskonačno skrolali i onemogućili im da se odmore i isključe.
Lush Cosmetics ima više od milijun pratitelja na Facebooku i više od 659 tisuća na Instagramu, a diljem svijeta ima više od 900 trgovina. Kompanija će ipak ostati na Twitteru i YouTubeu, dok će se na mreže koje je napustila vratiti kada te platforme postanu sigurnije okruženje za svoje korisnike - pesimisti bi mogli komentirati da se to nikad neće dogoditi.
Izvor: CNN