Iz Spotifyja su se pohvalili brojem pretplatnika njihova glazbenog servisa koji je u posljednjem kvartalu porastao za 14 posto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije. Prema tim podacima, broj premium pretplatnika Spotifyja porastao je na 205 milijuna, što je prvi put da je broj pretplatnika nekog glazbenog servisa premašio 200 milijuna. Osim broja pretplatnika, porastao je i broj mjesečnih aktivnih korisnika (Spotify je, uz određena ograničenja, dostupan i u besplatnoj verziji) koji je krajem godine iznosio je 489 milijuna.
Te su brojke bolje u odnosu na ranija očekivanja iz kompanije te su tijekom trećeg kvartala najavili brojke od 479 milijuna mjesečno aktivnih korisnika i 202 milijuna pretplatnika. No usprkos brojkama boljim od očekivanja, Spotify je nedavno najavio otkaze za oko šest posto zaposlenih, odnosno nešto manje od njih 600.
Q4 ‘22 $SPOT delivered great platform growth. We ended 2022 strongly despite a challenging year. Expect us to move faster with more intensity of effort, driving even greater efficiency in 2023. pic.twitter.com/rII7hHwRy1
— Daniel Ek (@eldsjal) January 31, 2023
Na The Vergeu naglašavaju kako je, iako su te brojke u plusu, Spotify posljednji kvartal ostvario gubitak od 231 milijun eura, pri čemu treba napomenuti kako je sličan gubitak zabilježen i u ranijim kvartalima jer je Spotify i dalje u fazi u kojoj prioritet stavljaju na rast kompanije, a ne na profit. Prosječna zarada po premium pretplatniku iznosi 4,55 eura, što je godišnje povećanje od 3 posto, no to je ipak manje u odnosu na raniji kvartal kada je ta brojka iznosila 4,63 eura.
Što se konkurencije Spotifyja tiče, podaci koje možemo pronaći na internetu pokazuju da Apple Music, Amazonov glazbeni servis, kao i YouTube Music imaju manje od 100 milijuna pretplatnika tako da je švedska kompanija i dalje lider na ovom tržištu.