TikTok je u relativno kratko vrijeme zaprijetio velikim i poznatim društvenim mrežama poput Facebooka i Instagrama koje sada mijenjaju svoj algoritam i način prikaza sadržaja kako bi mogli konkurirati TikToku, što se većini korisnika ne sviđa. Prema informacijama koje su objavili američki mediji, čini se kako ByteDance, kineska kompanija koja stoji iza TikToka, planira širenje i na neka nova tržišta.
Tako su predali zahtjev za zaštitom imena novog servisa nazvan TikTok Music koji bi kao aplikacija bio dostupan na pametnim telefonima i računalima. Aplikacija će, naravno, biti fokusirana na glazbu te TikTok time ulazi na teritorij kompanija poput Spotifya i drugih streaming servisa (Apple Music, Deezer, Tidal itd.).
TikTok Music trebao bi korisnicima omogućiti kupovinu, reprodukciju, dijeljenje i preuzimanje glazbe, albuma, tekstova pjesama, citata te stvaranje, preporuke i dijeljenje playlista, kao i komentiranje pjesama i albuma. Također, u prijavi za TikTok Music spominje se i dijeljenje drugih vrsta digitalnog sadržaja osim glazbe - fotografija, videa, aplikacija, a spominje se i opcija karaoka i prijenosi uživo.
Sa svim tim opcijama TikTok Music mogao bi biti više poput nove društvene mreže, a ne samo servisa za streaming i kupovinu glazbe. Među inim, na Business Insideru spominju i reklame koje bi se mogle reproducirati i prikazivati na ovom servisu tako da bi, poput Spotifya, mogao imati besplatnu verziju koja će se financirati oglašavanjem, ali i verziju bez oglasa, no za koju je potrebno plaćati mjesečnu pretplatu.
S obzirom na to da je TikTok prijavio žig za novi servis, stručnjaci s kojima su razgovarali novinari smatraju kako kineska kompanija ne bi izvršila prijavu da nemaju stvarne planove za pokretanje takva servisa.
Izvor: iMore