Medeni mjesec za Zuckerbergovu društvenu mrežu Threads završio je nedugo nakon što je počeo i Meti sada slijedi borba za korisnike. Podsjetimo, kada je predstavljen Threads, kao jedan od konkurenata Twitteru, broj preuzimanja aplikacije iznenadio je vjerojatno i samog Zuckerberga jer je broj korisnika u samo pet dana premašio sto milijuna.
No nakon što su je isprobali i testirali, mnogi ovu aplikaciju više nikada nisu otvorili. Dio njih samo je bio znatiželjan i provjerili su što Threads nudi, dok dio nije bio zadovoljan opcijama te su prigovarali na nedostatke i ograničenja mreže. Naime, Threads je predstavljen samo kao mobilna aplikacija, a na početku nisu bile dostupne neke opcije koje se čini logičnim i dostupne su na konkurentskim mrežama poput tražilice. Čini se kako je Zuckerberg požurio s Threadsom jer je želio iskoristiti trenutak u kojem je dio korisnika Twittera nezadovoljan s onim što Musk radi te traže alternativu.
Meta je tu alternativu ponudila, no s obzirom na to da Threads nema opciju pretraživanja, kao niti web-verziju ta alternativa ipak nije bila dovoljno atraktivna da privuče još veći broj korisnika. Tog su svjesni i u Meti te je još početkom ovog mjeseca Zuckerberg najavio kako kompanija radi na web-verziji ove mreže te da planiraju i opciju pretraživanja. Od ovog tjedna verzija Threadsa za računala polako počinje biti dostupna svim korisnicima. Ako joj pokušate pristupiti putem weba, postoji mogućnost da će se i dalje prikazivati QR kod koji će vas odvesti na trgovinu aplikacija na kojoj možete preuzeti mobilnu aplikaciju, no kroz nekoliko dana i to bi se trebalo promijeniti te bi korisnici trebali pristupiti Threadsu i putem svojih računala.
Nakon što ova verzija bude svima dostupna, iz Mete najavljuju kako će nastaviti raditi na njenom razvoju i usavršavanju kako bi postala što sličnija mobilnoj aplikaciji. Bit će zanimljivo vidjeti kako će reagirati korisnici i hoće li verzija za računala utjecati na povećanje broja posjetitelja ove društvene mreže.
Metin plan je prvo osigurati dovoljno veliku korisničku bazu, ali i aktivnost samih korisnika kojima bi Threads trebala postati mreža kojoj sve svakodnevno vraćaju, a jednom kada u tome uspiju, okrenut će se njenom monetiziranju. No kako je nedavno objasnio Zuckerberg, to ipak neće biti tako skoro.
Izvor: CNBC