Iako prvi Ferrarijev model s električnim motorom ne treba očekivati još dvije godine, kompanija je nedavno napravila veliki korak prema elektrifikaciji. Točnije, to je napravio njihov izvršni direktor Benedetto Vigna, koji se pohvalio testnom vožnjom ranog prototipa njihova električnog automobila. Detalje o njemu, naravno, nije otkrio jer je ipak riječ o projektu koji se razvija daleko od javnosti i iza zatvorenih vrata, no naglasio je kako je itekako zadovoljan sa svojim iskustvom vožnje u električnom Ferrariju.
Govoreći za Bloomberg o elektrifikaciji, kao i budućnosti i evoluciji toga legendarnog brenda, na čiju je čelnu poziciju došao prije dvije godine, naglasio je veliki entuzijazam i genijalnost među svim sektorima kompanije, od istraživanja i razvoja do proizvodnje. Sve to jamči uzbudljivu budućnost s novim luksuznim modelima u kojima će naglasak biti stavljen upravo na elektrifikaciju koja uključuje i hibride.
Plan je kompanije da do 2026. godine udio prodaje hibrida bude 55 posto te su već sada na odličnom putu ne samo da ostvare već i premaše te planove. U drugom ovogodišnjem kvartalu od ukupne prodaje Ferrarijevih vozila hibridi su zauzeli čak 43 posto i jasno je kako bi ta brojka sa svakim kvartalom trebala biti sve veća.
Pored razvoja prvog električnog vozila, Ferrari gradi i tvornicu u kojoj bi se svi budući električni modeli tog brenda, ali i hibridi, trebali proizvoditi. Tvornicu grade u Maranellu, na sjeveru Italije i očekuje se da će biti funkcionalna do lipnja sljedeće godine. Također, u sklopu elektrifikacije Ferrari je već dogovorio partnerstvo s jednim dobavljačem baterija, čije ime u intervjuu Vigna nije htio otkriti, no naglasio je da su primarni uvjeti za partnerstvo bili kompetencija i inovativnost.
Ferrari, dakle, priprema teren za budućnost u kojoj će dominirati električna vozila, iako talijanska kompanija ne želi odustati ni od automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Do kraja ovog desetljeća udio njihovih vozila u ukupnoj prodaji trebao bi iznositi oko 20 posto, dok će električni i hibridni automobili zauzimati po 40 posto, prema njihovim internim planovima.