Većina nas već je upoznata sa servisima poput Netflixa, iTunesa i sličnih koji nude gledanje filmova putem interneta.
Prescreen u svakom pogledu nudi isto što i prije navedeni servisi, no razlikuje se po nečem važnom a to je da su dodali društvenu komponentu u cijeli sistem koji bi mogao promijeniti način kako gledamo filmove na Internetu.
Svoju ideju Prescreena pokrenuo je bivši investitor koji je prije nekoliko godina posjetio Sundance festival nakon čega je dobio ideju online gledanja filmova. Naime, kako Shawn Bersucson kaže 'svi su pričali o padu DVD-a i rastu VoD (video on demand).', stoga je Shawn odlučio uvesti inovacije u ovu industriju.
Društvena komponenta omogućuje dijeljenje filmova na Facebooku i Twitteru nakon što ga platite, no time zaslužujete popuste i nagrade. Dakle, gledanje filmova Shawn je pretvorio u igru pa tako ukoliko ćete kupiti film odmah kako se on pojavi na servisu zarađujete tzv. TrendSpot bodove koji su zapravo referenca sa koliko ljudi morate podijeliti informacije o filmu čime ćete za uzvrat dobiti pravo gledanja jednog filma besplatno.
Kao i kod normalnih kina, cijena filma je u početku visoka no pada s obzirom na to koliko se dugo film nalazi u arhivi.
Vlasnici sadržaja koji će filmove objavljivati na Prescreenu imaju dodatne beneficije. Naime, kada se logirate morate unijeti nekoliko osnovnih informacija koje kasnije vlasnici sadržaja mogu pregledavati kako bi sljedeći puta mogli kvalitetnije plasirati svoja djela na ovaj servis, odnosno u neku ruku dobivaju intuitivno marketinško izvješće. Sve je u izvješću anonimno stoga informacije individualnog korisnika nikad neće izložene javnosti, tvrde iz kompanije.
Dakle, Prescreen nudi tvorcima filmova i distributerima alternativnu tradicionalne metode oglašavanja i distributivnog kanala.