Streaming servis Spotify ima velike planove na streaming tržištu te žele do kraja ovog desetljeća povećati broj svojih korisnika na čak 1 milijardu, što neće biti lako na ovom iznimno konkurentnom tržištu na kojem su dostupni različiti glazbeni streaming servisi. Osim povećanja ukupnog broja korisnika, u fokusu su im premium korisnici, odnosno pretplatnici njihova servisa te bi, prema procjenama analitičara, njihov broj ovog mjeseca mogao porasti na 239 milijuna.
No kako bi zadržali postojeće i privukli dodatne korisnike, pogotovo pretplatnike, u kompaniji konstantno razmišljaju o novitetima s kojima bi povećali konkurentnost svog servisa i korisnicima omogućili neku vrijednost više. Još ranije tako su proširili svoju ponudu na podcaste i audio knjige, a prošle godine počeli su dio fokusa prebacivati i na - video. Tako su predstavili opciju kratkih videoisječaka namijenjenu glazbenicima, a putem koje uz pjesme ili svoje profile na ovom servisu mogu objavljivati vertikalna videa u trajanju do 30 sekundi.
Nakon kratkih videa, kompanija sada ima veće planove s videozapisima i ulaze na teritorij kojim vlada YouTube, a treba podsjetiti kako je opcija videa dostupna i na nekim konkurentskim servisima poput Apple Musica. Spotify tako počinje s testiranjem glazbenih spotova, a kako naglašavaju na Reutersu, ovo je još jedan potez s kojim žele povećati svoju korisničku bazu i privući nove pretplatnike.
Spotovi će se korisnicima početi prikazivati od ovog tjedna, no kako je riječ o testiranju, ova opcija, barem za sada, neće biti dostupna svima, već samo dijelu korisnika. Spotovi su namijenjeni samo pretplatnicima i na početku će ova opcija biti ograničena na tržišta poput Velike Britanije, Njemačke, Italije, Švedske, Brazila, Filipina i drugih država. Na popisu nema Hrvatske.
Na početku će korisnicima biti dostupan “ograničen katalog glazbenih videozapisa” koji, među inim, uključuje hitove glazbenika poput Eda Sheerana i “lokalnih zvijezda” poput Alune, objavili su iz Spotifya.
Izvor: Reuters