Nakon velikih najava i ulaganja desetaka milijardi eura u elektrifikaciju, pokazalo se kako revolucija i potpuni prelazak na struju neće ići prema preambicioznim planovima čelnika automobilske industrije. Kupci danas nisu ludi za vozilima s električnim motorima za koje moraju platiti više novaca nego za slične modele s benzinskim motorima, dok će njihov doseg biti manji te će imati problema s pronalaskom mjesta za punjenje i samim vremenom punjenja.
Neki čelnici automobilskih kompanija zato su odlučili promijeniti strategiju, o čemu smo već pisali. Kako bi privukli kupce, odlučili su se fokusirati na manje i jeftinije e-automobile. Ono što je zanimljivo jest da bi važnu ulogu u takvoj strategiji trebale imati i nama susjedne zemlje. Fiat tako tržište namjerava osvojiti s Grande Pandom, kompaktnim e-vozilom cijene do 25 tisuća eura koje će se proizvoditi u Stellantisovoj tvornici u Kragujevcu u Srbiji.
Još jedan automobil koji bi, barem prema tvrdnjama ekipe iz Renaulta, mogao revolucionarizirati tržište električnih automobila proizvodit će se u - Sloveniji. O planovima proizvodnje novog Twinga u tvornici u Novom Mestu već se do sada pisalo, a prošlog tjedan ova je kompanija potpisala ugovor o suradnji sa slovenskom vladom, što znači da više nema prepreka za slovenski e-Twingo.
Da bi ovaj automobil mogao biti zanimljiv mnogima koji razmišljaju o prelasku na struju ili barem misle kupiti drugo vozilo koje će imati električni motor, jasno je po cijeni koja je iznimno povoljna te bi e-Twingo trebao stajati manje od 20 tisuća eura. Ipak, na njegov se dolazak treba strpjeti jer će proizvodnja početi tek 2026. godine.
Električna verzija Twinga bit će napravljena na modificiranoj verziji AmpR Small platforme za koju u ovoj kompaniji kažu da predstavlja balans performansi, učinkovitosti i povoljne cijene, što ga čini jasnim i idealnim odabirom za gradski električni automobil.
Osim povoljne cijene, Twingo bi mogao biti popularan i zbog male potrošnje te se predviđa da bi mogla biti najbolja u klasi te omogućiti impresivni doseg za jedan gradski automobil, prenose na EV Areni.
Svi ti superlativi lijepo zvuče, no tek treba sačekati sve službene podatke, odnosno podatke iz prve ruke jednom kada ovaj automobil bude dostupan kako bi saznali koliko ima istine u tim prilično ambicioznim najavama.
Zanimljivo je kako je Renault na ovom automobilu namjeravao surađivati s Volkswagenom. Prema nekim ranijim medijskim natpisima čak se činilo da su kompanije blizu dogovora, no na kraju se ipak nisu mogli usuglasiti oko svih detalja tako da partnerstvo ipak nije postignuto. Umjesto s njemačkom tvrtkom, Renault je na kraju dogovorio suradnju s jednom kineskom inženjerskom tvrtkom koja će im pomoći u razvoju.