Googleovi prihodi od mobilnog oglašavanja iznose milijardu dolara godišnje, a zadnji pokazatelji su kako se novi način oglašavanja click-to-call kreće prema dobrom smjeru.
Novi način oglašavanja koji omogućuje korisnicima da kliknu na telefonski broj koji je povezan sa oglasom, pojavljuje se još od siječnja ove godine. Google je izjavio kako u zadnja tri mjeseca broj oglašivača koji koriste ovaj način oglašavanja raste za 28% iz mjeseca u mjesec, te kako je rezultat ovakvog oglašavanja doprinio milijunima poziva iz oglasa.
Dakle, što su ovi oglasi i kako rade?
Googleov click-to-call radi na istom principu kao i običan oglas, samo što u ovom slučaju oglašivač može upisati broj telefona svog poduzeća. Na taj način, kada ljudi pretražuju neki proizvod, te ako je poduzeće na vrhu prikazanih rezultata, korisnik može direktno kliknuti na broj telefona i obaviti poziv umjesto da pregledava stranicu poduzeća putem mobitela.
Google naplaćuje oglas kada korisnik klikne na njega po istoj cijeni kao i kod običnog oglasa, iako je oglas sa telefonskim brojem puno vredniji. Chatterjee, viši manager u Googleu za mobilno oglašavanje, istaknuo je kako Google za sada nema plan povisiti cijenu click-to-call oglašavanja.
Još je uvijek click-to-call oglašavanje nezrelo, no ukoliko se nastavi rast ovog načina oglašavanja, Google bi mogao imati novog aduta u rukavu.