Ako žele konkurirati jeftinim i kvalitetnim kineskim električnim vozilima, ali i ako žele privući kupce koji nisu spremni zaviriti duboko u džep kako bi kupili električni automobil, tradicionalni proizvođači moraju mijenjati strategiju i okrenuti se cjenovno pristupačnijim modelima s električnim pogonom. Planove o takvim vozilima imaju i velike tvrtke poput Volkswagena i Renaulta te su, kako bi smanjili troškove i optimizirali razvoj i proizvodnju, te tvrtke čak razgovarale o partnerstvu na razvoju takvog jeftinijeg e-vozila, Twinga EV.
Od te suradnje, kako smo nedavno saznali, ipak neće biti ništa, a nakon toga iz Renaulta su se odlučili potražiti nove partnere koji će im pomoći u razvoju električne verzije legendarnog gradskog automobila. Nove su partnere pronašli na Dalekom istoku. Na električnoj verziji Twinga Renault će tako raditi s Kinezima. O kojoj je kompaniji konkretno riječ, nije poznato, no ovo je još jedan dokaz koliko su se stvari na automobilskom tržištu promijenile posljednjih godina i koliko su kineske tvrtke napredovale.
Prema riječima ljudima iz Renaulta, partnerstvo su sklopili kako bi poboljšali vrijeme razvoja i troškove. Iako će na njemu surađivati s Kinezima, dizajn i razvoj većinom će se odvijati u Francuskoj, dok bi se sam automobil trebao proizvoditi u Sloveniji.
Kada bi se ovaj Renault trebao naći na cestama nisu objavili, no jasno je kako će do toga proći nekoliko godina, a jednom kada stigne, njegova bi cijena trebala iznositi do 20 tisuća eura. Bit će zanimljivo vidjeti hoće li ovaj automobil, ali i drugi o kojima čitamo već neko vrijeme poput Volkswagena ID.1 kojeg također očekujemo za nekoliko godina i čija bi cijena trebala iznositi do 20 tisuća eura, promijeniti mišljenje prvenstveno Europljana o električnim vozilima. Planove za veće širenje na europsko tržište ima i BYD, kineska tvrtka koja je postala poznata široj javnosti kada je krajem prošle godine zauzela najveći udio na globalnom tržištu e-vozila te i oni uskoro namjeravaju početi s prodajom svog modela Seagull u Europi, čija bi cijena također trebala iznositi do 20 tisuća eura.
Kako ljudi većinu vremena tijekom godine provode u gradskoj vožnji, za one koji imaju pristup infrastrukturi za punjenje, pogotovo vozačima koji žive u kućama i imaju garaže u kojima mogu puniti baterije, takvi se automobili čine prilično zanimljivi. Tijekom sljedećih godina tako možemo očekivati sve veću ponudu, a vjerojatno i porast potražnje vozača koji razmišljaju o prelasku na struju, ali ne žele dati 40 ili 50 tisuća eura za takav tip vozila.
Izvor: Arena EV