Waymo, odjel za robotaksije Googlea, odnosno Alphabeta, nastavlja s prikupljanjem investicija i širenjem na nova tržišta. Dok većina ostalih kompanija tek testira i najavljuje svoje robotaksije i autonomna vozila, Waymo već godinama na nekoliko američkih tržišta prevozi putnike u vozilima prepunim tehnologije, ali u kojima nema vozača.
S obzirom na to da su s njihovim automobilima tijekom svih ovih godina nije bilo većih problema, a iz ove kompanije tvrde kako je njihov Waymo Driver najbolji vozač na svijetu, bolji i od ljudi, jasno je zašto su i druge tvrtke zainteresirane za ulaganje u Waymo. Googleova kompanija tako je dovršila novi krug financiranja u kojem su prikupili čak 5,6 milijardi dolara, a u nju su, osim samog Alphabeta, uložile i kompanije i fondovi poput Andreessen Horowitza, Fidelityja, Perry Creeka, Silver Lakea, Tiger Globala i drugih. Ukupna cifra investicija u Waymo posljednjih nekoliko godina tako se povećala na čak više od 11 milijardi dolara, a nije teško zaključiti kako će se u budućnosti račune tvrtke podebljati s novim investicijama.
Zahvaljujući novoj investiciji u Waymu sada očekuju veći broj putnika na tržištima na kojima već posluju - Phoenix, San Francisco i Los Angeles, no namjeravaju se širiti i na nova tržištu. U suradnji s Uberom, njihova vozila tako bi trebala početi prevoziti putnike i na druga dva tržišta, također u SAD-u - u Atlanti i Austinu. Kao i na svim drugim tržištima, robotaksiji ne mogu voziti po cijelom gradu, već samo na određenim dijelovima grada koji su dobro mapirani i na kojima su taksiji testirani.
Iako svoje robotaksije odavno najavljuje Elon Musk te i druge tehnološke tvrtke testiraju svoja vozila (GM, Zoox itd.), trenutačno jedino Waymo prevozi putnike u svojim taksijima bez vozača te putnici te vožnje plaćaju. Na tržištima na kojima posluju, tjedno prevezu više od 100 tisuća putnika, a s najavljenim širenjem na nova tržišta, ta će brojka konstantno rasti i dalje.
Zanimljivo, kako naglašavaju na CNBC-u, autonomni taksiji postaju sve popularniji među ženama. Naime, kako nekima nije ugodno voziti se u automobilima s nepoznatim ljudima, puno im je bolja, ali i sigurnija opcija da u vozilu nema drugih ljudi, već da njime upravlja računalo. Ako mislite da su ljudi ipak sigurniji za volanom u odnosu na računala, statistika i podaci koje objavljuju iz ove tvrtke pokazuju drukčije te su, prema njima, prometne nesreće s robotaksijima puno rjeđe u odnosu na nesreće u kojima vozilima upravljaju ljudi.