Tesla je pokrenula sveobuhvatni opoziv za svaki Cybertruck isporučen kupcima zbog problema koji uzrokuje zaglavljivanje papučice gasa. Američka Nacionalna uprava za sigurnost u prometu (NHTSA) otkrila je da ta greška može dovesti do pomicanja jastučića papučice i zaglavljenja pod velikom silom.
Problem proizlazi iz neovlaštene izmjene tijekom sklapanja papučice gasa u tvornici, uvođenjem sapuna kao maziva, koji uzrokuje klizanje jastučića na papučici gasa. Iako kočnice ostaju operativne ako se papučica gasa zaglavi, to je daleko od idealnog scenarija.
Problemom su pogođena su sva Cybertruck vozila proizvedena od 13. studenog 2023. do 4. travnja 2024. godine, odnosno ukupno 3878 vozila. To u biti obuhvaća svaki Cybertruck isporučen od njegovog puštanja u prodaju.
Ranije ovog tjedna pojavila su se izvješća o kašnjenjima u isporukama Cybertrucka, nagovještavajući skori opoziv. Jedan vlasnik je otkrio da ga je njegov Teslin dobavljač obavijestio o povlačenju zbog problema s papučicom gasa, dok je drugi prikazao grešku s papučicom gasa na TikToku, o čemu smo ranije pisali.
Tesla je upozorena na neispravne papučice 31. ožujka i 3. travnja, pokrenuvši interne istrage prije nego što su 12. travnja objavili povlačenje svih Cybertruck vozila. Od 15. travnja nije bilo prijavljenih nesreća ili ozljeda povezanih s kvarom na papučici.
Tesla će obavijestiti trgovine i servisne centre o problemu do 19. travnja i poduzeti zamjene ili modifikacije pedala bez ikakvih troškova za vlasnike. Cybertruck vozila proizvedena nakon 17. travnja imat će revidiranu komponentu papučice gasa.
Riječ o drugom opozivu Cybertrucka, nakon prethodnog opoziva koji je uključivao 2 milijuna Teslinih vozila u veljači zbog nesukladnosti s veličinom fonta na pločama sa svjetlećim upozorenjem, što je ispravljeno jednostavnim ažuriranjem softvera.
Unatoč Teslinom povijesnom oslanjanju na ažuriranja softvera, izraz "povlačenje vozila" je prikladan u ovom slučaju, označavajući odstupanje od prošlih praksi, kao što su priznali i sami Teslini entuzijasti.
Izvor: The Verge