Kakva će biti sudbina TikToka u SAD-u, znat će se sredinom rujna, dokad imaju vremena dogovorit se s Microsoftom o prodaji. No u Facebooku ne žele čekati tako dugo i već su krenuli u direktan napad na TikTokov dio tržišta.
Nakon što su testirali novu opciju na Instagramu (u Indiji, Brazilu i još nekim europskim zemljama), kratki videozapisi pod imenom Reels i službeno su postali dostupni u SAD-u.
Reels, dakle, nije posebna aplikacija poput TikToka, već je riječ o opciji unutar Instagrama za snimanje i objavu kratkih videozapisa u trajanju do 15 sekundi za čije su stvaranje dostupni različiti zanimljivi alati kako bi video bio što kreativniji. Korisnici mogu Reels videozapise objaviti na glavnom feedu ili kao priče na Instagramu, ali i javno unutar Explore taba kako bi bili dostupni većem broju korisnika (ne samo pratiteljima) te kako bi mogli postati viralni.
Reels daje ljudima novi način za izražavanje, otkrivanje onoga što vole na Instagramu i pomažu svima koji imaju ambicije da postanu kreatori da zakorače na pozornicu, napisali su u službenom blogu.
No nigdje se ne spominje koliko su zapravo Reels i TikTok slični, da ne kažemo isti. Možda se to najbolje vidi na primjeru koji je objavila Joanna Stern iz WSJ-a.
Instagram Reels or TikTok? Can you spot the difference? pic.twitter.com/Crt8e5sh6B
— Joanna Stern (@JoannaStern) August 5, 2020
Ako TikTok zaista bude zabranjen u SAD-u, Reels bi možda mogao postati zamjena za njega. Bar dok se na tržištu ne pojavi nešto novo.