Glazbena produkcija danas se, koliko god to zvučalo čudno, više ne oslanja samo na glazbu, bez kvalitetnog videa i koreaografije cijela je priča uzaludna...
Dokaz tome je i novi spot Britney Spears za pjesmu „Work B**ch“, koji je u samo jedan dan na službenom YouTube kanalu pregledalo više od milijun i pol posjetitelja. Koncept produkcijskog tima 31-godišnje dive usmjeren je, zar je trebalo sumnjati, na provokativnost, pa tako Britney, između ostalog, „lebdi“ među morskim psima, koje usput kroti...
Tu je i zrnce marketinških aktivnosti, jer u spotu se na poprilično neuobičajen način prezentiraju svjetski poznati zvučnici Beats Pill, koji su „must have“ svakog ozbiljnijeg celebrityja, neovisno iz koje industrije zabava ili sporta dolazi. Ali, da vam ne otkrivamo baš sve, pogledajte spot za pjesmu „Work B**ch“, kojim Britney Spears najavljuje svoj osmi studijski album, čiji se izlazak očekuje 3. prosinca.