U Volvu se slažu s većinom vozača: Neće uvoditi pretplatu na opcije poput grijanih sjedala u automobilima

Plaćanje pretplate na opcije poput grijanih sjedala nema previše smisla, no u Volvu kažu kako bi ipak mogli naplatiti pretplatu na napredne opcije poput autonomije.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 23.12.2022. / 15:37

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon rješavanja stambenog pitanja, kupovina automobila vjerojatno je najveći trošak u kućanstvima te mnogi vozila kupuju jednom u deset godina, a neki i u većim razmacima. Prilikom kupovine automobila treba odvagnuti brojne faktore, a među najvažnijima je i cijena. No jednom kada se automobil kupi, vozači ne očekuju dodatne troškove za njega, pored onih na koje su ionako navikli poput goriva, registracije, tehničkog, popravaka i slično.

Slika nije dostupna Automobilske kompanije mogle bi uvesti mjesečnu pretplatu za korištenje dodatnih opcija u vozilima

No automobilske kompanije to polako pokušavaju promijeniti te uvode ili razmišljaju o uvođenju pretplate za određene opcije poput grijanih sjedala i boljeg ubrzanja, što naplaćaju BMW i Mercedes. Ako se takvi trendovi nastave, u budućnosti bi popis dodatnih opcija koje bi se plaćale kroz pretplatu mogao uvelike povećati i ovisit će o tome hoće li taj trend prihvatiti i druge automobilske kompanije.

Jedna od kompanija koja o tome ne razmišlja jest - Volvo. U nedavnom intervjuu za medije, jedan od direktora u kompaniji Björn Annwall komentirao je upravo uvođenje pretplatničkih opcija u automobile. On smatra da, ako kompanije već naplaćaju softverske nadogradnje, to mora biti u korist korisnika, odnosno vlasnika automobila. Nema smisla da netko automobil plati skoro 100 tisuća dolara i onda da mora još dodatno plaćati novac neke opcije poput grijanih sjedala.

Slika nije dostupna "Zabrinjavajući trend": Nakon kupovine automobila za njegove maksimalne performanse potrebno je plaćati pretplatu

U Volvu, dakle, ne žele tako zarađivati na vlasnicima svojih automobila i manjim softverskim nadogradnjama, no u slučaju nekih većih nadogradnji i značajnih noviteta - poput tehnologije za autonomnu vožnju, to bi mogli naplatiti. Da je Volvo sa svojom filozofijom u pravu, odnosno da sluša zahtjeve korisnika pokazuje i jedno istraživanje provedeno ranije ove godine prema kojem je tri četvrtine ispitanika izjavilo kako ne namjeravaju plaćati pretplatu za većinu opcija automobila.

Izvor: Business Insider

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti