Ugledni poslovni portal o Ivanu Mrvošu: "Kako je 23-godišnji Hrvat prikupio 2 milijuna eura kojima će pametne klupe pretvoriti u svjetsku oglašivačku mrežu"

Mrvoš želi stvoriti oglašivačku mrežu u fizičkom svijetu koja bi imala doseg poput onog koji Facebook ili Google imaju danas na internetu.

Martina Čizmić | 18.05.2019. / 19:21

Ivan Mrvoš (Foto: TEDxZagreb)

Mladi Solinjanin Ivan Mrvoš niže uspjeh za uspjehom. Njegova tvrtka Include ostvarila je zavidne poslovne rezultate prošle godine, izašli su na nova tržišta, a nedavno su i lansirali novi proizvod - ciklo klupu Monna.

Koliko Include vrijedi najbolje govori podatak kako je trenutno u tijeku Funderbeam kampanja u kojoj je već prikupljeno gotovo 1,5 milijuna eura od četiristotinjak investitora iz cijelog svijeta, od kojih je polovica iz Hrvatske.

Slika nije dostupna Ulična sjedišta nove generacije: Hrvatska tvrtka svjetski je lider u inovacijama pametnih klupa

Uspjeh Funderbeam kampanje, koja traje još nekoliko dana, zapeo je za oko i poznatom poslovnom portalu Business Insider koji je napravio opsežnu priču o Mrvošu, Includeu, ali i njihovoj uspješnoj kampanji.

Činjenica da su se Mrvoš i njegov Include pojavili u takvom mediju, najbolja je pohvala za njihov rad. Jer Business Insider čitaju milijuni diljem svijeta, među kojima je i ne mali broj poduzetnika, investitora i poslovnih ljudi.

U svom tekstu, Business Insider posebno naglašava kako je ovaj investicijski ciklus Includea usmjeren ka prikupljanju sredstava za širenje poslovanja. I to ne samo na nove proizvode, nego i na nove načine poslovanja.

Tako spominju ciklo klupu Monna koja, osim što je pametna klupa s punjačem za različite uređaje i stanica za punjenje električnih bicikala, ali dolazi i sa ekranom na kojem je moguće prikazivati oglase.

Slika nije dostupna Mrvoš: Forbesovo priznanje nije rezultat samo mog rada, već truda cijele tvrtke

Upravo je oglašavanje smjer u kojem Mrvoš namjerava krenuti. Naime, u budućnosti planiraju proširiti svoju liniju proizvoda s pametnim autobusnim stanicama i kantama za otpatke koji bi također bili opremljeni ekranima na kojima bi se mogli prikazivati oglasi. Oglasni prostor i softver koji pokreće cijeli sustav Include planira prodavati drugim kompanijama te tako zarađivati.

Kako ističe Business Insider, "Mrvoš želi stvoriti oglašivačku mrežu u fizičkom svijetu koja bi imala doseg poput onog koji Facebook ili Google imaju danas na internetu".

Za ostvarenje tog ambicioznog plana, Mrvošu je potrebno 4 milijuna eura. Prema trenutnim podacima, gotovo su na polovici tog puta.

Čak je i sam Mrvoš, na Facebooku, oduševljeno prokomentirao tekst.


Čestitamo Ivane!

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti