Rastućem broju kompanija koje su predstavile svoje chatbotove bazirane na umjetnoj inteligenciji ovaj tjedan pridružio se i Snap, tvrtka koja stoji iza društvene mreže iznimno popularne među mladima Snapchat. Njihov chatbot nazvan je MyAI i baziran je na istoj tehnologiji kao i ChatGPT.
Iz Snapa kažu kako MyAI neće biti dostupan svima, već samo pretplatničkom servisu Snapchat+, za čije je korištenje potrebno platiti mjesečnu pretplatu od 4 dolara. U objavi za javnost iz Snapa su spomenuli neke od prijedloga zašto bi se mogao koristiti ovaj chatbot pa on tako može predložiti ideje za poklone, planove za vikend ili poklone. S obzirom na to da se je Microsoft sa svojim BingAI-jem već imao problema s odgovorima koje je na upite korisnika davala umjetna inteligencija, iz Snapa su na isto upozorili i s njihovim chatbotom kojeg bi se mogli “natjerati da kaže bilo što”.
Molim vas budite svjesni njegovih brojnih nedostataka i unaprijed se ispričavamo, poručili su iz Snapa.
Tijekom objave poslovnih rezultata za posljednji prošlogodišnji kvartal, osnivač i izvršni direktor Snapa Evan Spiegel rekao je kako umjetna inteligencija ima “transformativni potencijal”, a slične su komentare imali i šefovi drugih velikih tehnoloških kompanija. Ideja je da, osim što ćemo pričati s prijateljima i rodbinom, svaki dan ćemo pričati i s umjetnom inteligencijom, rekao je u jednom nedavnom intervjuu Spiegel.
Samo nekoliko mjeseci nakon što je ChatGPT predstavljen, ovaj je chatbot donio velike promjene na cijelo tehnološko tržište jer gotovo da i nema (veće) tvrtke koja sada ne ulaže velike resurse u ovu tehnologiju i, s obzirom na to da očekujemo njen brz i strelovit napredak, bit će zanimljivo vidjeti kakve će biti njene mogućnosti za nekoliko godina.