Sani dva dana uoči predstavljanja cjelokupnog ekosustava urbane mobilnosti i buduće usluge, tvrtka Project 3 Mobility, koju je osnovao Mate Rimac, promijenila je ime i brand.
Kako su izjavili, P3M, odnosno Project 3 Mobility postaje Verne, a buduća usluga koju kompanija razvija nosit će ime Verne po Julesu Verneu.
U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću te je bio iznimno točan u svom predviđanju i zato smo upravo po njemu nazvali našu tvrtku Verne. Baš kao što je on pisao priče o nevjerojatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti. Kao što je Jules Verne koristio temu putovanja kao pokretačku snagu u svojim pričama, mi u Verneu koristimo je kao inspiraciju u oblikovanju budućnosti ispunjene maštovitim inovacijama i stvarnim postignućima. Ime Verne povezujemo s idejama o istraživanjima, tehnološkom napretku i ljudskoj znatiželji. Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom, pojasnio je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu.
Dodaju kako su inspiraciju pronašli u nevjerojatnom načinu na koji je Jules Verne zamišljao potencijal čovječanstva pa nazvan po tako maštovitom i originalnom autoru, Verne potiče ljudsku sposobnost sanjarenja i istraživanja izvan sfere poznatog. Verneova djela prikazivala su tehnologiju ne kao hladnu bezličnu silu nego kao alat za velike avanture i duboke ljudske odnose.
Novi brand Verne bit će predstavljen u srijedu, 26. lipnja, u Zagrebu, u Kampusu Rimac, gdje će tvrtka predstaviti i cjelokupni ekosustav urbane mobilnosti te sve funkcionalnosti buduće usluge.