Postanite fan na Facebooku ako već niste!
Jedna od najpoznatijih stranica s viralnim sadržajem Upworthy očito se našla u problemima nakon Facebookovog smanjenja dosega, pa je tako s 90 milijuna posjetitelja pala na 50 milijuna, što je još uvijek prilično velika brojka, a ovih 90 milijuna se može smatrati i nekakvim peakom posjećenosti, što se kod takvih stranica zna dogoditi.
Bez obzira na sve, Upworthy, ako želi opstati, mora zarađivati i za sada izgleda kako je pronašao način, ili barem ideju. Na službenom blogu suosvniači Eli Pariser i Peter Koechley objavili su poduži post u kojem su objasnili kako će Upworthy zarađivati, a prema svemu sudeći plan je ostati na sadržaj s snažnim i važni porukama.
Upworthy, kojeg čita 50 milijuna korisnika mjesečno, objavio planove kako će zarađivati
Inače, Upworthy je dosad surađivao s kompanijama poput Dove, Skype i Bill & Melinda Gates Foundation koji su plaćali za pojedine rubrike ili post.
Što se tiče novih oglasnih jedinica, Upworthy se neće koristiti bannerima i sličnim stvarima, već će se posvetiti content marketingu, što znači da će imati tri različite forme od kojih će dvije imati promotivne postove i sponzorirane dijelove. Promovirani postovi omogućit će brandovima da kreiraju vlastiti sadržaj i plate Upworthyju da ga promovira, dok bi sponzorirani dijelovi dopustili brandovima da se potpišu na kategoriju stranice, bez dobivanja uredničke dozvole.
Nadalje, Upworthyjeva najskuplja ponuda je usluga “konzultacije oko sadržaja”, što znači da će svojim klijentima pomoći oko odabira sadržaja, pakiranja istog, te izrade strategija za distribuciju. Uskoro na Facebooku možete očekivati poplavu postova koje sponzorira Upworthy!
Ako vas zanimaju detalji, pročitajte post za više informacije!
Foto izvor