Kada je osnovan, Skype je bio jedan od pionira novog načina internetske komunikacije koji je omogućio telefonske i videopozive te slanje poruka bez trošenja impulsa fiksne i mobilne telefonije. Kompanija koja je osnovana u Estoniji brzo je postala popularna među korisnicima čiji je broj konstantno rastao, a 2011. preuzeo ih je Microsoft za velikih 8,5 milijardi dolara.
Kako su na svom blogu napisali iz te kompanije, Finska je imala Nokiju, a Skype je postao "posjetnica za Estoniju" te je dio ljudi upoznao tu baltičku zemlju upravo zahvaljujući platformi za komunikaciju. Uspjeh Skypea pokazao je da u tehnološkoj industriji ne moraš živjeti u Silicijskoj dolini, već da je uspješan startup moguće pokrenuti i s malih tržišta, poput estonskog, te da je za veliki uspjeh dovoljan mali tim posvećenih ljudi.
No Skype nije jedini startup koji je krenuo iz Estonije i osvojio svijet. Otprilike u vrijeme kad je Skype mijenjao način na koji komuniciramo na internetu, jedan je mladi Estonac imao ideju za novi startup koji će krenuti istim putem.
Već s 12 godina Markus Villig znao je što želi u životu – pokrenuti tehnološki startup, a nakon što je završio srednju školu, s posuđenih 5 tisuća eura krenuo je u razvoj aplikacije za taksi-prijevoz slične Uberu. Iako je upisao fakultet računarstva, poput brojnih šefova velikih tehnoloških kompanija, njegova obrazovna avantura nije dugo trajala te je odustao nakon samo jednog semestra i posvetio se razvoju aplikacije i kompanije koju je nazvao Taxify. Možda vam to ime danas ne zvuči poznato, no korisnici taksi-prijevoza u nekim hrvatskim gradovima prepoznat će ime – Bolt.
Naime, u skladu s promjenama na tržištu mobilnosti i okretanju alternativnim načinima prijevoza, Taxify je promijenio ime u Bolt te osim usluga taksi-prijevoza, danas pruža usluge dostave hrane i iznajmljivanja električnih romobila.
Markus Villig danas ima 25 godina te se može pohvaliti time da je najmlađi osnivač europske kompanije čija vrijednost iznosi najmanje milijardu dolara, komentirali su na CBNC-u. Njegov Bolt od ulica estonskih gradova proširio se na stotinjak gradova u 30 zemalja, a za tržište prijevoza kaže da je na njemu tek "zagrebana površina", dok je mogućnost rasta velika.
Sa samo 25 godina čini se kao poduzetnički veteran koji svim budućim poduzetnicima poručio kako je za uspjeh uvijek važan fokus jer možemo imati brojne ideje, no samo nekoliko stvari možemo raditi jako dobro. Također, poručio je da se ne treba bojati mijenjati ime kompanije jer ako je vaša nova vizija veća od one s kojom ste počeli i po kojoj je kompanija dobila ime, onda ne treba strahovati i promijeniti ime. Još jedan savjet koji je i sam primijenio jest oprez s potrošnjom te Taxify, odnosno Bolt nije masovno zapošljavao kad ih je krenulo niti su imali velike marketinške kampanje, već su postupno rasli i racionalno upravljali resursima.