Kada se usporedi s nekim drugim kompanijama, Ford se sa zakašnjenjem priključio trendu elektrifikacije, no u kratko vrijeme postigao je veliki uspjeh s automobilima koje je predstavio. Potražnja za modelima F-150 Lightning i Mustang Mach-E iznimno je velika, možda i veća od ranijih očekivanja u kompaniji, što je znak da su na dobrom putu.
Dugoročni planovi tvrtke također su vezani za elektrifikaciju, razvoj i proizvodnju novih modela električnih automobila te baterije, dok bi proizvodnja automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem s godinama trebala biti sve manja. Ta promjena strategije i zamjena benzinaca i dizelaša s električnim vozilima, ima i jednu lošu stranu, a to su - otkazi.
Izvršni direktor kompanije Jim Farley već neko vrijeme govori kako Ford ima previše zaposlenika, a prema informacijama koje su objavili na Electreku, bez posla u toj kompaniji moglo bi ostati 8 tisuća zaposlenika. Otkaze bi trebali dobiti zaposlenici u odjelu razvoja i proizvodnje automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem i to većinom ili u potpunosti radnici koji su zaposlenici u pogonima u SAD-u gdje Ford zapošljava oko 31 tisuću ljudi.
Zbog problema s opskrbnim lancima, trenutačno oba Fordova odjela - za proizvodnju vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem te za proizvodnju električnih automobila nisu profitabilna, što je vjerojatno jedan od glavnih razloga zbog kojih možemo očekivati otkaze. Službene informacije još nisu objavljene te bi sve konkretne informacije trebali saznati tijekom sljedećih tjedana.