Nervoza, stres, prekovremeni radni sati samo su neke od posljedica približavanja deadlinea velikih projekata koje osjećaju zaposlenici kompanija uoči lansiranja novih proizvoda. To je naročito simptomatično za softversku i gamersku industriju, u kojoj se često moraju ganjati kratki rokovi, a proizvodi, odnosno programi i igre namijenjeni milijunima ljudi ne smiju kasniti jer ako stanete ili kasnite, konkurencija vam može uzeti korisnike.
Ne treba ni napominjati koliko su takve situacije stresne i loše djeluju za sve ljude u kompaniji te utječu i na njihove privatne živote, a često i na živote njihovih obitelji. Jedna od kompanija koja ipak pokušava izbjeći takav pritisak na vlastite zaposlenike jest Nintendo, koji je odgodio izlazak igre Animal Crossing: New Horizons za ožujak 2020. godine, jedan od razloga posebno je zanimljiv i nije uobičajen – nisu htjeli stvarati dodatni pritisak na zaposlenike i zadavati im rokove koje je moguće ostvariti samo uz gomilu stresa i mnogo prekovremenih radnih sati.
Takva situacija nije dobra za ravnotežu između privatnog i poslovnog života zaposlenika, rekao je u razgovoru za medije predsjednik sjevernoameričkog odjela kompanije Doug Bowser. Napomenuo je kako je jedno od osnovnih načela u Nintendu da ljude čine sretnima i da im stave osmijeh na lice – to je vizija kompanije koja se ne odnosi samo na korisnike njihovih proizvoda, već i na zaposlenike. Ne žele žuriti s proizvodima koji nisu spremni niti žele forsirati zaposlenike na danonoćni rad kako bi se ispoštovali rokovi jer i oni moraju imati vrijeme za privatni život.
U Nintendu su ponosni na takvu politiku, no s tim se vjerojatno neće složiti investitori i dioničari kojima informacija o odgodi igre sigurno nije dobro sjela jer je nakon toga pala cijena dionice, dok je tržišna vrijednost kompanije smanjena za više od milijardu dolara.
Izvor: Variety