Banja Luka: Dođite na e-business konferenciju "Konverzija" i učite od najboljih

E-business konferencija „Konverzija“ u Banja Luku dovodi najistaknutije regionalne stručnjake iz područja online marketinga, odnosa s javnošću i online poslovanja. Glavne teme bit će trendovi i aktualno stanje u sferama oglašavanja, kreiranju sadržaja i osmišljavanja online biznis modela.

Zimo | 21.03.2017. / 22:09

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Banja Luka će 7. i 8. travnja biti domaćin jedne od najznačajnijih e-Business konferencija u regiji pod nazivom „Konverzija“, koja će na jedno mjesto dovesti 20 najvećih regionalnih stručnjaka iz područja online marketinga, odnosa s javnošću i online poslovanja. Banja Luka je odabrana zbog svog regionalnog položaja, jer je skoro jednako udaljena od svih glavnih gradova regije. Iz Zagreba je potrebno manje od tri sata vožnje u ovaj prelijepi sunčani grad.

Da bi dodatno olakšali dolazak na "Konverziju", organizatori omogućuju prijevoz do Banja Luke iz Zagreba, Sarajeva i Beograda a više o toj opciji doznajte ovdje.

Bez sponzorskih predavanja

Neobično kod ove konferencije jeste što nema sponzorskih predavanja, a organizatori su se trudili da pozovu zaista najbolje stručnjake, koji pored znanja imaju praktični rad kao dokaz svog uspjeha. Dodatni kriterij je bilo i posjedovanje odličnih prezentacijskih vještina i mindset o nesebičnom djeljenju znanja. Popis predavača i program na "Konverziji" možete pogledati ovdje.

Glavne teme ove konferencije su trendovi i aktualno stanje u sferama oglašavanja, kreiranju sadržaja i osmišljavanja online biznis modela. Poseban naglasak je stavljen na činjenicu da je izloženo znanje primjenjivo na lokalno tržište. Predavanja su slojevita, tako da svi mogu naučiti nešto novo, bilo da su početnici ili eksperti.

Jedan od organizatora je Nedim Šabić, priznati online marketing stručnjak na Balkanu i u Njemačkoj. „Cijela konferencija je bazirana na kvaliteti predavača. Mnogo godina smo prisustvovali na raznim konferencijama i na svakoj su se isticali jedan ili dva stručnjaka kvalitetom i načinom prezentacije. Mi smo nastojali da pozovemo upravo one predavače koji su nam ostali u pamćenju i koji su se godinama kroz praksu dokazali kao stručnjaci. I sam ću pozorno slušati najmanje deset predavanja, jer od tih ljudi sam do sada mnogo naučio i siguran sam da ću i ovaj put naučiti dosta toga što ću odmah sutra moći primijeniti", kaže Šabić.

Na popisu od top 20 predavača nalaze se stručnjaci kao što su Robert Petković, Istok Pavlović, Dragan Varagić, Edin Mehić i Aleksandra Petrovski. Pored pojedinačnih predavanja, zanimljive će biti i panel diskusije, gdje će panelisti često imati dijametralno suprotne stavove, što će sigurno dovesti do produktivne diskusije oko praktične primjene znanja i efikasnosti istog.

Konferencija nije namijenjena samo online marketing i PR stručnjacima, nego i svima onima koji drže do svoje online prezentacije - bilo to kroz web stranicu, web shop ili SaaS rješenje. Mnogo će moći naučiti i startupi te freelanceri, posebno o monetizaciji kroz web te osmišljavanju dugoročnih biznis modela.
Google Analytics, SEO optimizacija, Facebook oglašavanje...

Razgovarati će se i o Facebook i Google Adwords oglašavanju, mjerenju i praćenju kroz Google Analytics te optimizaciji za pretraživače (SEO), koji služe za promociju sadržaja koji smo kreirali. Napraviti kvalitetan sadržaj je druga centralna točka, gdje će predavači pokazati kako napraviti kvalitetan i viralan sadržaj. Uz to, PR stručnjaci će pokazati kako se danas treba pristupati u odnosima sa javnošću i kako reagirati u kriznim trenucima tvrtke ili osobne karijere sa stajališta PR-a. Najuspješniji među predavačima će pokazati jednu od vještina koja je njihov biznis katapultirala na prvo mjesto. To su često stvari koje zanemarimo, a oni će nam otkriti sve sitne detalje kako su to radili.

Prema riječima Nemanje Krecelja, direktora agencije Grape i organizatora, ideja za konferenciju se pojavila veoma davno, međutim sve ove godine nije bilo pravo vrijeme za događaj na ovom nivou, jer je znanje o trendovima u ovoj oblasti jako sporo dolazilo u regiju. Konačno je došlo vrijeme kada je broj stručnjaka koji imaju zavidan nivo znanja dovoljno velik, a emancipacija publike koja je željna kvalitetnih predavanja i savjeta iz oblasti e-businessa primjetna.

Popust za čitatelje Zimo.hr-a i DNEVNIK.hr-a

Kotizacije su dostupne već od 86€ (s PDV-om) za studente, a cijena regularne dvodnevne kotizacije iznosi 172€ (s PDV-om).

Za čitatelje portala Zimo.hr, DNEVNIK.hr i gledatelje Nove TV organizator je pripremio 10% popusta, koji možete ostvariti tako što iskoristite kupon “NOVATV” tokom narudžbe. Kupon vrijedi do 25. ožujka 2017.!

Više o konferenciji, predavačima i predavanjima možete saznati na www.konverzija.org ili na Facebook stranici.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti