Udruga eCommerce Hrvatska organizira treću po redu, CRO Commerce konferenciju koja će se 8. listopada održati u Zagrebu. Povodom konferencije, napravljeno je novo istraživanje online kupaca čiji će rezultati biti prezentirani na samoj konferenciji koju će biti moguće pratiti uživo ili online.
CRO Commerce 2021 je treća konferencija u organizaciji trgovaca, što znači da će većina predavača i panelista biti upravo ljudi koji se bave trgovinom odnosno vlasnici i voditelji webshopova, te nuditelji usluga za trgovce.
Što se promijenilo u navikama online kupaca uslijed epidemije? Kako smo unatoč lockdownu uspjeli ostati povezani? Kako se razvijaju novi načini plaćanja, koje novitete planiraju dostavne službe? Kako uspješno surađivati s influencerima na svim platformama? Koje nove zakonske promjene nas očekuju u domaćem i cross-border trgovanju? To su samo neka pitanja na koja će sudionici konferencije dobiti odgovore. Također, imat će priliku saznati kako ostati povezani sa svojim kupcima – bez obzira prodaju li online ili offline.
Konferenciju će otvoriti predsjednik udruge, Marcel Majsan, prezentiranjem istraživanja koje je Udruga provela u suradnji sa svojim članovima, web trgovcima. Ovi rezultati će otkriti kakvo je post-lockdown stanje ecommercea u Hrvatskoj – je li se promijenila učestalost kupnje hrvatskih online kupaca, što najčešće kupuju, što ih najviše motivira na kupovinu i slično.
Odmah nakon toga slijedi predavanje glavnog govornika, Tea Širole, koji će pričati o velikom uspjehu i razvoju Glovo aplikacije u toku pandemije.
Slijede zanimljivi paneli na temu online naplate, logistike, influencera i zakonskih promjena, kao i najava prve oznake povjerenja koju priprema udruga eCommerce Hrvatska za svoje članove u suradnji s nizozemskom tvrtkom Trustprofile.
Na kraju konferencije pozornicu preuzimaju stručnjaci koji su ocjenjivali webshopove članova Udruge, a koji će podijeliti nagrade za najbolje među njima, te otkriti u čemu većina njih griješi (eComm Awards).
Idući dan je rezerviran isključivo za online radionice s aktualnim temama iz ecommerce svijeta, koje uključuju postavljanje pitanja i konzultacije unutar malih fokusiranih grupa. Neke od tema su psihologija prodaje, UX-a na webshopu, buyers journey itd.
Udruga eCommerce Hrvatska inače okuplja preko 500 webshopova, a bavi se informiranjem i edukacijom web trgovaca, zbog čega uskoro pokreću i edukacijski portal za svoje članove.
Ulaznice za konferenciju moguće je kupiti na web stranicama, uz napomenu da su besplatne za punopravne članove Udruge.