Dani komunikacija ove će se godine umjesto početkom travnja održati od 29. do 31. listopada 2020. U skladu s preporukama Svjetske zdravstvene organizacije u vezi s globalnom situacijom sa širenjem koronavirusa, a zbog predanosti sigurnosti svih 3000 sudionika, predavača i partnera koji taj netipični festival čine jednim od najboljih na svijetu, organizatori su donijeli odluku o pomicanju datuma održavanja Dana komunikacija 2020 s proljeća na jesen.
Odluka o novom terminu donesena je i zbog toga što su kompanije u kojima radi dio predavača i sudionika zabranile putovanja, kao i sudjelovanja u većim događanjima. Odabirom novog termina Dani komunikacija pridružili su se cijelom nizu drugih međunarodnih i domaćih događanja koja, stavljajući na prvo mjesto zdravlje i dobrobit svakog pojedinca, održavanje prilagođavaju trenutno neizvjesnim okolnostima.
Organizatori ujedno zahvaljuju svim dugogodišnjim prijateljima festivala i vjernim sudionicima koji su osigurali svoje mjesto na festivalu te poručuju da kotizacije i Maistrini smještajni kapaciteti kupljeni za ovogodišnje trodnevno festivalsko izdanje svakako vrijede za novi termin u listopadu 2020. – i vrijedna su investicija u znanje, poslovanje, ali i napredak domaće struke.
Snagu festivala i u novom, jesenskom terminu pokazuju do sada najavljeni svjetski lideri koji su potvrdili sudjelovanje u Danima komunikacija u ulozi predavača. Oni redom stoje iza festivala, pa će se u listopadu domaćim sudionicima u stvaranju najnovijeg izdanja ovog međunarodno prepoznatog festivala pridružiti: najutjecajniji svjetski direktor marketinga Keith Weed; Emmyjem nagrađivani dizajner Chris Do; donedavno vodeći evanđelist Microsofta James Whittaker; futurolog i vizionar Ari Popper; Merlee Jayme, jedna od samo osam žena među 100 najboljih kreativnih direktora; jedan od 25 najboljih svjetskih kreativaca po Forbesu Rei Inamoto; Paul Holmes, začetnik čuvenog Holmes Reporta i legenda industrije odnosa s javnošću; David Orlic, koji dolazi iz jedne od najnagrađivanijih PR agencija na svijetu; Tim Leake s možda najzanimljivijim predavanjem s ovogodišnjeg Cannes Lions festivala naziva Ugly Sells; Toshihiko Tanabe, nagrađivani kreativac iz dalekog Japana; globalna direktorica dizajna P&G-ja za sva svjetska tržišta Olga Roza i niz drugih.
Sve informacije pronađite na službenim stranicama www.danikomunikacija.com.